Beantwoord

Kan mijn abonnement goedkoper? Ik overweeg overstappen

  • 7 December 2022
  • 32 reacties
  • 331 keer bekeken

Reputatie 1

Ik denk dat het gewoon beter is als iedereen naar Ziggo overstapt. Goedkoper en beter. KPN heeft op dit moment geen passende oplossing als je wilt blijven.

icon

Beste antwoord door RiChArD zWiErS 8 December 2022, 21:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

32 reacties

Badge +19

Laat nog even weten welk modem je hebt. V10a en box 12 heb je één versterker. Alle andere modems heb je er twee nodig. 

https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm

 

Hier krijg je de superwifi voor 50 euro.

Ik denk dat het gewoon beter is als iedereen naar Ziggo overstapt. Goedkoper en beter. KPN heeft op dit moment geen passende oplossing als je wilt blijven.

Hoi @RiChArD zWiErS 

Overstappen dat is het overdenken niet waard.
En zeker niet naar Ziggo, daar kom ik vandaan.
Ik ga voor betrouwbaarheid en een goede WIFI.
Kost wat meer, maar dan heb je ook wat.
😁

Reputatie 1

Laat nog even weten welk modem je hebt. V10a en box 12 heb je één versterker. Alle andere modems heb je er twee nodig. 

Ik zal vanavond even kijken.

Reputatie 1

Laat nog even weten welk modem je hebt. V10a en box 12 heb je één versterker. Alle andere modems heb je er twee nodig. 

Ik zal vanavond even kijken.

Goedenavond Joep,

Ik heb een box 12 en heb reeds de versterker ontvangen. Sterker nog, het is al geïnstalleerd en werkt naar behoren. Bedankt voor het meedenken.

Badge +19

Dat is leuk om te horen.  Graag gedaan!! Als je ooit weer ergens tegenaan loopt weet je waar je moet zijn😉.

Reputatie 7
Badge +16

Handig misschien wel maar absoluut niet de beste oplossing voor je snelheid.  Draadloos verlies je altijd veel.

Ok. Bedankt voor de antwoorden en ben nu overtuigd dat ik toch bij KPN moet blijven. Mede ook door reacties van anderen. Ik zal de experia wifi proberen.

Absoluut zeker geen onzin, dan denk je echt verkeerd. Ze bieden hulpmiddelen om je WiFi dekking uit te breiden. Echter kan dat gewoon niet gratis, omdat dat gedeelte binnen het klantdomein valt. 

Je hebt gelijk. Mede door jou reacties toch bij KPN gebleven. Ziggo zojuist afgebeld.


Nou, dit vind deze moderator heel tof om te lezen: dat je blijft dankzij de adviezen van, andere klanten, onze KPN Community 💚!