Beantwoord

Klantenservice zou me binnen het uur terugbellen en is niet gebeurd.

  • 1 July 2022
  • 5 reacties
  • 120 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb gebeld met de klantenservice van kpn en aangegeven te willen overstappen naar een andere provider. We zijn al plus minus 12 jaar klant van kpn en we ervaren niet, dat dit gewaardeerd word. Ook is er glasvezel bij ons in de wijk aangelegd maar een informatiebrief en of hoe je hier voor moet aanmelden, niet gekregen. Ik zie meerdere berichten dat zelfs kpn daar geen informatie over geeft hoe en wat. Moet je hier bijv. Zelf achteraan? Of wat te doen? Dit alles heeft ons doen besluiten verder te kijken. Tenzij kpn ons een aanbod geeft, waardoor we toch besluiten om te blijven. Daar zou naar gekeken worden na gebeld te hebben, en ik zou vandaag binnen het uur terug gebeld worden.  Alleen dit is niet gebeurd. Ik hoop snel iets van u te horen. Anders zet ik de opzegging door. 

icon

Beste antwoord door Joep1965 1 July 2022, 20:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Als kpn glasvezel aanlegt hoeft u helemaal niets te doen.  Het hele traject kan maanden duren. Dat kpn u niet waardeert is natuurlijk niet zo. U krijgt als het goed is waar u voor betaald.  Daarnaast krijgt u iedere maand een mailtje met leuke kleinere kadootjes. Kpn is geen prijsvechter.  Als u voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten dan is ieder jaar overstappen de beste optie. Bedenk wel dat budgetproviders niet voor niets goedkoper zijn. Vaak wat oudere appartuur en nul service.  Voorbeelden daarvan zijn hier te vinden. 

Ok, ik ga alsnog verder kijken. En het gaat er meer om dat ik binnen het uur terug gebeld zou worden wat niet is gebeurd. Wat ik dan als het geen prijsvechter is, ik wel zou verwachten. Dan zou de klantenservice ook beter moeten zijn lijkt me. 

Ipv een aanbieding van bijv. 50% eerste 9 maanden op je abbonement, die je wel krijgt bij overstappen naar een concurrent, zou ik verwachten dat dit ook eens voor de vaste klanten zou worden gedaan of een soort gelijke aanbieding. De "extraatjes" die je noemr, moeten net bij je passen en moet je ook zelf nog activeren of goed bekijken hoe je er uiteindelijk recht op heb. Terwijl veel mensen het dan maar laten voor wat het is. Op deze manier raakt kpn klanten kwijt. Ik geef dit alleen maar aan. Ik snap dat hier hoogstwaarschijnlijk niks mee wordt gedaan. Als ik voor een dubbeltje op de eerste rij had willen zitten was ik niet al 12 jaar lid met de stijgende kosten lijkt me of wel? 

Badge +19

De slager of bakker waar u altijd komt geeft u ook geen 9 maanden 50% korting. Een koekje of een plakje worst wil nog wel eens lukken.  Dat doet kpn ook met de kadootjes. Dat de klantenservice niet binnen de afgesproken tijd heeft terug gebeld is niet zoals het hoort. Dat ben ik helemaal met u eens.

Gelukkig kom ik ook niet bij de bakker of slager. Dus daar zou ik het inderdaad ook niet van verwachten. Is maar waar je het mee vergelijkt. Ipv een afspraak in te plannen wanneer ik dan wel teruggebeld kan worden? Wat mijn insziens een oplossing zou zijn, krijg ik betweterige opmerkingen over dat ik voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten. Raar. Oplossing nee punt gemaakt nee...dat is dan de klantenservice, waar je dan zoveel voor betaald.

Badge +19

U bent hier niet bij de klantenservice.  Op dit forum staan klanten elkaar te woord. Een moderater begeleid dit forum.  Hij/zij heeft mijn eerste reactie als antwoord op uw vraag gekenmerkt.  Desalniettemin raad ik u aan om nog een keer de klantenservice 0800-0402 te bellen.  Er kan best iets misgegaan zijn of de medewerker die u aan de lijn heeft gehad heeft het heel druk gehad. Er is immers overal een tekort aan arbeidskrachten.  Een leuk gesprek doet vaak wonderen 😉.  Fijne avond verder.