Beantwoord

Korting niet toegepast op de factuur

  • 17 March 2023
  • 3 reacties
  • 29 keer bekeken

Beste KPN,

 

Ik had internet voor thuis besteld. Achteraf kon dit niet worden geleverd door KPN en moest er eerst een monteur komen om glasvezel aan te sluiten. Vanwege de vele telefoontjes en onjuiste informatie op internet heeft Bas **** mij een korting gegeven op de SIM-kaart voor onbeperkt internet. De eenmalige kosten hoefde ik niet te betalen. De SIM-kaart kon ik dan gebruiken voor internet in de tussentijd. 

Alleen is deze korting niet goed doorgekomen op de factuur. Willen jullie de factuur crediteren en de korting meenemen? 

Daarnaast heeft jullie crediteuren afdeling een hele lange wachttijd per telefoon. Ik sta nu al 50 min in de wacht.

Zouden jullie contact met mij willen opnemen?

 

Met vriendelijke groet,

Jeroen

 

Admin: Reactie aangepast i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Nick83 17 March 2023, 17:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

KPN zal zomaar geen contact met u opnemen.

Begrijp ik het goed dat u nu dus nog geen klant bent voor KPN Thuis? Dan gok ik zomaar dat u ook geen korting gaat krijgen op uw mobiele abonnement. 

Gratis mb's en onbeperkt internet op het mobiele abonnement of noodpakket zijn dingen voor bestaande klanten waarbij de thuis aansluiting niet werk vanwege storing. Niet voor mensen die nog geen thuisabonnement hebben.

Beste Nick,

 

Bedankt voor je reactie. Alleen begrijp je mij verkeerd. Zou je mijn dossier willen lezen, dan kan je zien wat er aan de hand is. Misschien leg ik het wat onhandig uit. 
 

Is het mogelijk dat ik door de afdeling crediteuren kan worden teruggebeld? Nu sta ik elke keer meer dan 50 min in de wachtrij. Dan kunnen zij mij voor hun op een geschikt moment terugbellen. 

Hallo @Jeroen7 , @Nick83 is géén medewerker van KPN, maar een forumlid.