Beantwoord

Korting op nieuwe contract komt niet overeen

  • 26 November 2023
  • 1 reactie
  • 24 keer bekeken

mijn vraag

na verlenging contract 24 nov heb ik mail ontvangen van kpn 

ongv uur later weer een mail , je bestelling is geannuleerd.

dan 25 nov weer alles hersteld aan de telefoon en dit bevestigd via mail .

en dan blijkt de korting in werkelijkheid niet overeen te komen met het geen wat kpn heeft 

aangeboden aan de telefoon en zelfs bevestigd in mail .??????

vreemde manier van zakendoen zeker omdat ik al heel lang trouwe klant ben 

hoe is dit op te lossen 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 28 November 2023, 11:27

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @5380, welkom bij ons op het forum. Ik kan me voorstellen dat de veranderende korting als een gekke verassing komt. Als er iets niet klopt in de bevestiging, zoals de andere kortingen, kan je ons het beste bellen (0800-0402). Via die weg kan gekeken worden of het aangepast kan worden, of dat het opnieuw gedaan moet worden. Via het forum hebben we die mogelijkheid niet.

Reageer