Beantwoord

Korting van 7,50 euro staat niet op de factuur. Kan dit hersteld worden?

  • 15 March 2022
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

Mijn korting van 7,50 is niet verwerkt in mijn factuur, graag herstellen. Zie mijn kassabon van 28 Jan. 2022

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Noordzee 16 March 2022, 18:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van het forum of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @CorrieH ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 7,50 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Reputatie 7

Hoi @CorrieH, welkom bij ons p het forum. Noordzee helpt je al op weg zo te zien, is het gelukt met de stappen die hij noemde?

Als het nog niet gelukt is horen we het graag, dan denken we verder met je mee.