Beantwoord

Korting voor jarenlange klant

  • 22 September 2022
  • 11 reacties
  • 209 keer bekeken

we zijn al jaren abonnee bij kpn,nu krijg ik tegenwoordig aanbiedingen die aantrekkelijker zijn.

Voor nieuwe abonnees geven jullie flinke korting het eerste jaar,kunnen jullie voor vaste abonnees met behoud van zelfde abonnement, daar ook iets voor betekenen om het aantrekkelijker te houden

icon

Beste antwoord door Noordzee 23 September 2022, 11:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Er is een zelfde vraag gesteld in een ander topic en daar is op geantwoord door een moderator van KPN.

Het antwoord vind u hier:

 

Ik heb geen hussel en wil ook liever mijn bestaande abonnement houden.

In die cadeautjes heb ik helemaal geen interesse in.

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @amavanwamel ,

Deze vraag wordt wekelijks vele malen gesteld. 
 

KPN schrijft dan bv: 

We vinden het een hele eer dat je al vele jaren een trouwe klant bent. Bedankt voor je vertrouwen in ons :green_heart:

Elke dag werken we aan een nóg beter KPN. Zo blijven we investeren in een snel en stabiel netwerk, die juist nu heel belangrijk is. En in nieuwe diensten en een innovatieve oplossingen. Zo stellen we een zo aantrekkelijk mogelijk pakket voor je samen. Met aanvullende diensten, zoals Netflix ,SpotifyAmazone Prime en nog veel meer. 
Om klanten, nieuw en bestaand, te belonen in dat vertrouwen, is er KPN Compleet en kpn Hussel. Wanneer je meerdere diensten van ons afneemt, krijg je méér voordelen. Blijvend!

Iedere nieuwe klant krijgt eenmalig een welkomstgeschenk. Momenteel geven we korting op het abonnement of bv de Super WiFi als cadeau bij een nieuwe abonnement. Wanneer we dat vaker doen, wordt dat links- of rechtsom verrekend in het maandbedrag van iedere gebruiker. Dat is ook niet de bedoeling. We investeren liever in een goed netwerk, zodat al onze klanten daarvan kunnen profiteren. En hopelijk tevreden zijn met onze dienstverlening.

 

Maar je kunt altijd via Mijn KPN kijken of je ergens op kunt bezuinigen. Bijvoorbeeld door toch over te stappen op KPN Hussel. Kom je er niet uit? Bel dan met 0800-0402.  

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb geen hussel en wil ook liever mijn bestaande abonnement houden.

Dan gaat er dus nooit iets veranderen. U zult nooit zomaar korting krijgen. 

Als u belt naar KPN kunt u misschien korting krijgen. Heel misschien. Maar voorwaarde zal altijd zijn dat u over gaat naar Hussel.

Ik wil liever mijn bestaande abonnement behouden en geen hussel

Reputatie 7
Badge +24

Ik wil liever mijn bestaande abonnement behouden en geen hussel

Zoals ik al schreef: dan gaat er nooit iets gebeuren. 

Badge +19

Ik wil liever mijn bestaande abonnement behouden en geen hussel

Dan houdt het op. Eventuele korting heeft gevolgen.  U gaat naar Hussel en u bent een jaar gebonden. 

Vind het echt belachelijk. Ben al meer dan 10 jaar bij de KPN. Nieuwe klanten hebben inmiddels 2 superwifi’s terwijl ik hier nog met 1 simpele modem zit en de hoofdprijs voor alles betaal. 
Ik snap dat ze nieuwe klanten moeten lokken, maar ze kunnen vaste klanten ook best zo nu en dan iets geven wat voor de klant van toepassing is.  
Waarom telkens die hussel ? Kunnen ze dat niet kwijt of verdienen ze daar het meeste aan. De mobiele abonnementen van de kpn zijn niet echt goedkoop.

Badge +19

@Mexxi kpn geeft al jaren nieuwe klanten korting.  Je hebt toen je een abonnement afsloot dus vast korting gehad.

@Joep1965 ja een gratis modem. Die inmiddels dus al behoorlijk verouderd is. Een korting als je nieuw abonnee bent krijgt iedereen. Vraag ook niet om elk jaar iets. Maar kpn kan best iets doen om de zoveel jaar. 

Badge +19

@Mexxi welk type modem heb je? Sta je ingeschreven voor de nieuwsbrief? Iedere maand met leuke kleinere kadootjes.  Deze feestmaand krijg je 5gb gratis op je mobiel en gratis films.