Beantwoord

Kosten voor installatiemonteur in rekening gebracht, terwijl de glasvezel defect was

  • 28 June 2022
  • 4 reacties
  • 68 keer bekeken

Goedemorgen,

 

de factuur welke ik heb ontvangen klopt niet.

betreft factuur: 11227467823

ik heb een overstap service afgesproken en zie nu dat ik de kosten voor de monteur moet betalen? Dat lijkt me niet de bedoeling. 
bij het bezoek van de 1ste monteur om alles te installeren bleek de glasvezel aansluiting niet correct. Dit moest eerst opgelost worden. Vervolgens moest ik een bericht sturen om de Instalatie opnieuw in te plannen. 
daar rekenen jullie nu kosten voor. Ga er vanuit dat de factuur aangepast wordt naar alleen het tarief voor het abonnement.

vriendelijke groet, tineke 

 

 

icon

Beste antwoord door huistijger 28 June 2022, 08:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Goedemorgen,

 

de factuur welke ik heb ontvangen klopt niet.

betreft factuur: 11227467823

ik heb een overstap service afgesproken en zie nu dat ik de kosten voor de monteur moet betalen? Dat lijkt me niet de bedoeling. 
bij het bezoek van de 1ste monteur om alles te installeren bleek de glasvezel aansluiting niet correct. Dit moest eerst opgelost worden. Vervolgens moest ik een bericht sturen om de Instalatie opnieuw in te plannen. 
daar rekenen jullie nu kosten voor. Ga er vanuit dat de factuur aangepast wordt naar alleen het tarief voor het abonnement.

vriendelijke groet, tineke 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Tineke van der Veen 

Het beste is als je even belt met het gratis nummer 0800 0402 van de KPN

Bereikbaar op:  ma-vr tussen 08:00 - 20:00. zat. - 17:00

Zon- en feestdagen gesloten

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Tineke van der Veen. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat deze kosten toch in rekening zijn gebracht. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Tineke van der Veen. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat deze kosten toch in rekening zijn gebracht. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? 

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg verder geholpen bent. Als dit niet het geval is hoor ik dat graag van je!