Beantwoord

KPN stop laten zetten voor de nieuwe provider komt aansluiten

  • 17 March 2023
  • 3 reacties
  • 42 keer bekeken

Mijn contract verloopt eind maart. De installatie bij de volgende provider is echter pas een week later ergens begin april. Ik denk dat kpn in die dagen na verloop het kpn contract alsnog mijn glasvezel verbinding verzorgt en ook in rekening brengt. Nu ben ik zo ontevreden over kpn dat ik geen cent meer wil uitgeven aan jullie dan nodig. Kan Kpn mijn contract gewoon laten verlopen en de volgende provider de glasvezel laten oppakken als hun monteur langskomt in april? 

Dan heb ik maar een week geen glasvezel dit vind ik helrmaal niet erg. 

De overstap provider heeft jullie al laten weten van mijn vertrek. En juliie hebben hiervan al vernomen gezien de email die jullie mij stuurden.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 18 March 2023, 19:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ik denk niet dat dit kan. De overstapprocedure word namelijk helemaal automatisch door het computersysteem verzorgt. En daarin is geen rekening gehouden met een degelijke wens van de klant denk ik.

Ik neem tenminste aan dat u gebruik maakt van de overstapservice? U had denk ik vooraf moeten bedenken dat u daar geen gebruik van wilde maken.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Brazy 
Als je hier antwoord van de KPN wenst vul dan je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kun je sneller geholpen worden.
Aan jouw naam Brazy hebben ze niet genoeg.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Brazy, welkom! Wat jammer om te lezen dat je zo ontzettend tevreden bent! Het klopt wat Nick83 zegt: de overstapservice laat de overstap naadloos aansluiten. KPN wordt dus pas opgezegd als de nieuwe provider actief is. Wil je dat niet, kan je het beste even bellen met 0800-0402 en inspreken dat je wilt opzeggen. Mijn collega's kunnen dan aangeven of eerder opzeggen nog mogelijk is!