KPN verwerkt de opzegging niet en reageert nergens op

  • 26 January 2022
  • 4 reacties
  • 57 keer bekeken

Op 11 november mijn contract opgezegd per 31-12 , hier op 15 nov. Een mail over gekregen. Helaas niet verwerkt op 31-12. Na telef contact , mail gestuurd naar opzeggen@kpn.com met mail(bewijs en uitleg) na nog 4 telefoontjes , waarbij uiteindelijk een expert er naar zou kijken en nog meer mailtjes , geen enkele reactie van KPN. De afdeling opzeggen is alleen maar bereikbaar via mail, maar reageren nergens op. Doorverbinden of terug laten bellen is ook niet mogelijk. Een manager spreken ook niet. Nog meer geld afschrijven kan uiteraard wel!  Leuk bedrijf KPN als je klant bent of wilt worden. Daarna is het echt het meest slechte en niet klantvriendelijk bedrijf die ik heb meegemaakt.Ik verbaas mij hier echt over. Van een groot bedrijf mag je wel wat meer verwachten. Ik heb nu bedragen gestorneerd om maar aandacht te krijgen. Maar nee hoor alleen een sms en mail dat ik gelijk moet betalen en anders wordt afgesloten. Dat afsluiten probeer ik al vanaf 11 november te regelen ! Het adres is al niet eens meer van mij.

Wellicht is er er een manager of medewerker van KPN die dit leest en de moeite neemt om dit uit te zoeken en contact met mij opneemt.

17 jaar tevreden klant en nu er helemaal klaar mee!

Onnodig slechte reclame  en een klant een slecht gevoel geven omdat KPN haar zaakjes niet voor elkaar heeft. Waardering van een 9 naar een 1 .


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @JeeTee81, welkom hier. 

Hier ben ik dan! Wat een verhaal zeg. Mag ik met je meekijken? En mag ik ook aannemen dat je een bewijs van opzegging hebt per 31 december? 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. :relaxed:

 

Hallo, alle bewijzen etc. heb ik meerdere malen gemaild naar opzeggen@kpn.nl. verder ook een keer of 5 gebrld en alles uitgelegd. Afgelopen donderdag heb ik nog weer een poging gedaan door te bellen. Uiteindelijk nu maar via afdeling facturatie. Aangezien ik bedrag heb grstorneerd om aandacht te krijgen. Zou dit ook bespreken en aantekeningen maken.  Daarnaast zou hij in het systeem zetten dat ik geen betaalachterstand mailtjes moet krijgen maar probleem bij KPN ligt. Verder niets gehoord, behalve mailtje dat er 1 dezer dagen weer abonnementsgeld wordt ingehouden.!  Ik heb alle incasso's van KPN geblokkeerd dus dat gaat niet gebeuren. Ik wil die mailtjes ook wel even doorzetten naar jou, maar dan heb ik jouw mailadres nodig.  Klantnr ******

 

Reputatie 7
Badge +24

Hallo, alle bewijzen etc. heb ik meerdere malen gemaild naar opzeggen@kpn.nl. verder ook een keer of 5 gebrld en alles uitgelegd. Afgelopen donderdag heb ik nog weer een poging gedaan door te bellen. Uiteindelijk nu maar via afdeling facturatie. Aangezien ik bedrag heb grstorneerd om aandacht te krijgen. Zou dit ook bespreken en aantekeningen maken.  Daarnaast zou hij in het systeem zetten dat ik geen betaalachterstand mailtjes moet krijgen maar probleem bij KPN ligt. Verder niets gehoord, behalve mailtje dat er 1 dezer dagen weer abonnementsgeld wordt ingehouden.!  Ik heb alle incasso's van KPN geblokkeerd dus dat gaat niet gebeuren. Ik wil die mailtjes ook wel even doorzetten naar jou, maar dan heb ik jouw mailadres nodig.  Klantnr ******

 

Zou je je postcode en huisnummer nog willen invullen in je KPN profiel? Klinkt misschien een beetje pietlullig, maar ik moet dit vragen. 

Reputatie 7
Badge +24

@JeeTee81, dankjewel voor je privébericht. Ik zie dat er op 1 februari een correctie is ingevoerd voor het onterechte bedrag en dat het abonnement inmiddels is opgezegd. Gelukkig! 

Herken je dit?Â