Beantwoord

Krijg foutmelding 500 bij download factuur

  • 14 March 2023
  • 8 reacties
  • 32 keer bekeken

bij het downloaden van 1 specifieke factuur van sept 2022 krijg ik foutmelding 500

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 21 March 2023, 10:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hallo @Johaan hoe probeer je te downloaden, via de website op een PC of via de app op je mobiel?

Via je mobiel kun je verder terugkijken qua oude facturen.

 

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Johaan, we denken hier op het forum graag met je mee!

Ben je verder gekomen met de tips en uitleg van @JanD hierboven? Als je MijnKPN via de website gebruikt, kan het soms helpen om een andere browser te proberen. Denk aan Google Chrome of Mozilla Firefox. Je kunt het dan ook eens proberen via de MijnKPN app.

Nee het 8s nog niet gelukt. Alle facturen kan ik downloaden, maar die ene niet. Die geeft dan de foutmelding 500.

 

Reputatie 7
Badge +19

@Johaan Dankjewel, goed om te weten. Dan lijkt 't echt met die factuur te maken te hebben. 

Om welke factuur gaat het? Gaat het om een Thuis of Mobiel factuur? En vul je je forumprofiel in met je postcode, huisnummer, klantnummer, naam en eventueel mobiel nummer? Dan kan ik 'm voor je opzoeken en toesturen.

ha Alexandra,

het gaat om een thuis factuur van de maand september 2022. het forumprofiel is ingevuld met de relevante gegevens.

bedankt voor de moeite.

Reputatie 7
Badge +19

@Johaan Top, dankjewel! Ik heb je de factuur per mail toegestuurd. Als je nog vragen hebt, laat het gerust weten.

perfect Alexandra, bedankt.