Beantwoord

Krijg herinnering dat ik niet alles retour heb gestuurd

  • 12 May 2022
  • 11 reacties
  • 41 keer bekeken

Ik heb ook alles terug gestuurd, nu krijg ik een mail dat ik maar 1 tv ontvanger heb terug gestuurd.  Heb er ook nog 2 versterkers nieuw in de verpakking bij gedaan, die moest ik er vd kpn winkel bij doen omdat ze in.de winkel niet retour genomen werden na aankoop. Op de site staat echter dat ik ze in de dichtsbijzijnde winkel kon retouren. Niet dus. Ben benieuwd of ik m'n geld terug krijg. Loop nogal lang elkaar heen. Hoop dat ik als (nu ex klant) daar niet de dupe van wordt. 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 16 May 2022, 12:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Ik lees nu in de vorige berichten dat dit vaker voorkomt dat mensen een herinnering krijgen van iets dat ze niet zouden hebben teruggestuurd terwijl dit wel zo is. Dat is niet zo snetjes en brengt onnodig stress met zich mee voor de klanten. 

Hallo @Biancabroek1 , dit moet een moderator op gaan pakken, anders gaat het fout.

Vul in het privé-deel van je profiel je NAW-gegevens in, klantnummer(s) en de laatste 4 cijfers van je IBAN, dan komt een moderator er op terug.

 

Hallo @Biancabroek1 , dit moet een moderator op gaan pakken, anders gaat het fout.

Vul in het privé-deel van je profiel je NAW-gegevens in, klantnummer(s) en de laatste 4 cijfers van je IBAN, dan komt een moderator er op terug.

 

Wat zijn naw gegevens? En waar vind ik het privé deel? 

Hallo @Biancabroek1 , dit moet een moderator op gaan pakken, anders gaat het fout.

Vul in het privé-deel van je profiel je NAW-gegevens in, klantnummer(s) en de laatste 4 cijfers van je IBAN, dan komt een moderator er op terug.

 

Wat zijn naw gegevens? En waar vind ik het privé deel? 

Hallo @Biancabroek1 naw-gegevens zijn naam-,  adres- en woonplaatsgegevens. 

Klik op de (B) of je forumnaam, dan kom je in je profiel en in de kolommen waar privé bij staat kun je de gegevens invoeren en zijn alleen voor de KPN-moderatoren zichtbaar en niet voor derden, zoals andere forumleden.

Succes.

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

 

Hoi @Biancabroek1 . Welkom op het forum.

Het is de bedoeling om alléén de spullen in bruikleen te retourneren. Jij hebt voor de versterkers betaald? 

Wat is de reden van het terugsturen? Heb je diensten bij KPN opgezegd?  

Hoi Erwin,  ik heb indd de diensten opgezegd bij Kpn,  de versterkers had ik besteld maar niet gebruikt, deze binnen toegestane   retour tijd  terug in de kpn winkel willen retouren. maar vd winkelmedewerker kreeg ik te horen dat hij deze niet innam, dat ik deze in de retourbox moest doen. Dus dat heb ik gedaan. Zoals mij dus gezegd is door een kpn medewerker. Vond het ook al vreemd, maar heb gedaan wat de medewerker zei.  En in de retourbox heb ik ook de 2 tv kastjes gedaan. Heb ze er zelf in gedaan dus  die zaten er in.  Hopelijk wordt het allemaal netjes afgehandeld. Mvg Bianca 

Nou.  Ik vrees niet dat het op deze manier goed gaat.

Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?

Ik heb het ingevuld, maar weet geen klantnummer meer. 

 

Ik heb het ingevuld, maar weet geen klantnummer meer. 

 

Hallo @Biancabroek1 je klantnummer(s) staat/staan op de factu(u)r(en)

 

Ik zie je bezoekje aan de winkel terug in het logboek, @Biancabroek1 . De collega heeft onduidelijk genoteerd dus daar word ik niet wijzer van.

Ik ga 79 euro crediteren. Hou de komende maand even je elektronisch bankieren in de gaten. 

Hoi Erwin, super dank je wel voor deze service.