Beantwoord

Kunnen jullie mij de factuur van januari 2021 sturen? Staat niet meer in MijnKPN

  • 24 January 2022
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

Hallo. graag ontvang ik voor een KPN-producten een factuur van januari 2021. Deze is niet meer te traceren in de eigen account (de facturen gaan 11 maanden terug - wat ik eigenlijk heel vreemd vind...).

icon

Beste antwoord door RBxx 24 January 2022, 15:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @babroekman 

Via de overzicht pagina van MijnKPN (website) vind je inderdaad maar 12 facturen terug.

Maar via de MijnKPN app voor Android & iOS (telefoon en tablet) kom je tot 20 maanden terug.

Dank! Het zou goed zijn om dit op het overzichtsfactuur van MIJN KPN er bij te vermelden.

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan. Persoonlijk zou ik de facturen sowieso eerder downloaden.
Je moet bedenken dat facturen ouder dan 6 maanden geen gespreksspecificaties meer bevatten.
Wegens de privacyregels (AVG) bewaart KPN die gegevens niet langer dan 6 maanden.