Beantwoord

Maandtarief abonnement was € 12,50, nu € 17,50. Wat is er gewijzigd?

  • 20 January 2022
  • 2 reacties
  • 37 keer bekeken

Ik heb in oktober 2021 een abonnement afgesloten voor mijn zoon tegen een maandtarief van €12,50. Inmiddels zie ik op de laatste factuur dat het maandtarief € 17,50 is geworden. Is er iets gewijzigd wat ik over het hoofd heb gezien?


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Noordzee 20 January 2022, 12:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Dalton1975 ,

Dit kan meerdere oorzaken hebben. 

Maandelijks kun je het abonnement naar boven of naar beneden bijstellen. Heeft jouw zoon misschien het abonnement naar boven bijgesteld?

Hier staat een overzicht van de huidige prijzen : 

https://www.kpn.com/shop/mobiel/sim-only?icid=toptaak6-simonly

 

Wat ook mogelijk is, is dat de KPN Husselkorting nog niet is geactiveerd. 

Er wordt dan dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden  

Reputatie 7
Badge +13

@Dalton1975 Welkom op het forum! Heb je inmiddels al wat meer duidelijkheid gekregen? Ik zie dat Noordzee de meest voorkomende zaken al benoemd heeft. Mocht het nog onduidelijk zijn dan loop ik het graag nog even na. Zou je dan jouw profiel verder kunnen invullen en mij een seintje geven wanneer je dat gedaan hebt? Dan kijk ik even met je mee!