Vraag

Melding dat we onze apparatuur nog terug moeten sturen, maar dit hebben we al gedaan

  • 19 January 2022
  • 5 reacties
  • 30 keer bekeken

Ik heb mijn abonnement op gezegd en de apparatuur terug gestuurd

wij krijgen nu nog mail dat we onze apparatuur nog terug moeten sturen 

is er iets fout gegaan ?

Ronald van Paassen 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi @RvPaassen ,

Wil je je klantgegevens in je forumprofiel invullen?

Zet bij persoonlijke opmerkingen ook het track en trace nummer,Die vind je op het witte vierkante kaartje wat je bij het postkantoor hebt gekregen.

Beste martijn

ik heb de gegevens ingevuld en het track en trace toegevoegd

vg Ronald

Top!,

Dan is het wachten op de moderator.

Reputatie 4
Badge +6

Hoi @RvPaassen, welkom op het Forum. Bedankt voor je berichtje. Als je de apparatuur teruggestuurd hebt dan mag je de berichten/brieven negeren. Er zijn momenteel wat achterstanden bij onze logistieke afdeling. Excuses voor het ongemak. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan vooral weten!

Hoi @RvPaassen, welkom op het Forum. Bedankt voor je berichtje. Als je de apparatuur teruggestuurd hebt dan mag je de berichten/brieven negeren. Er zijn momenteel wat achterstanden bij onze logistieke afdeling. Excuses voor het ongemak. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan vooral weten!

Hoi @Loes_ ,

Moderators geven toch altijd de track en trace door aan de logistieke afdeling?Of hoeft dat niet meer?