Beantwoord

Mijn factuur is sinds maart met 25,34 euro verhoogd, hoe kan dit?

  • 29 March 2023
  • 9 reacties
  • 105 keer bekeken

mijn maandelijkse factuur is met ingang van maart in een keer met  25,34 verhoogd zonder dat ik mijn pakket heb veranderd deze is nog hezelfde als voorheen,eerst betaalde ik 73,46 en de laatste factuur is 99,70 ,dit is toch te zot voor woorden.

icon

Beste antwoord door RBxx 30 March 2023, 12:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Als je pagina 2 van de factuur van februari (of eerder natuurlijk) vergelijkt met pagina 2 van de factuur van maart zou je precies moeten kunnen zien waar het verschil in zit.

En als het verschil niet logisch/verklaarbaar is kun je je forum profiel invullen met je gegevens zodat een moderator even kan meekijken. Omdat een moderator altijd even kan duren kun je ook met vragen 08000402 bellen zodat de klantenservice met je mee kan kijken.

factuur van februari is identiek aan die van maart.

factuur van februari is identiek aan die van maart.

Danm is de factuur in maart ook niet verhoogd, als deze in februari identiek was @Rooboo 

ja alle gebruikgegevens zijn hetzelfde behalve de bedragen,ik heb ook niks veranderd aan het abonnement.

Reputatie 7
Badge +21

Geeft pagina 2 van de factuur geen duidelijkheid? Is er geen korting vervallen of heb je misschien de factuurdatum veranderd? Dan is er eenmalig een langere factuurperiode en dus een hoger bedrag.

Kan je hier een schermafdruk van pagina 2 plaatsen (februari en maart)? Dan kijken we mee. Poets wel je privégegevens weg, zoals klantnummer en telefoonnummers.

ja ik heb wel de factuur datum veranderd dus die verhoging is een malig en dan ga je weer terug naar je oude bedrag.

Reputatie 7
Badge +21

Dat klopt, zoals beschreven staat op de KPN website.

bron: https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/betaaldatum-wijzigen.htm

Eenmalig heb je een langere factuurperiode. Dat moet ook op de factuur staan.

Oke mijn hartelijke dank heb dus niet verder gekeken dan dat mijn neus lang is,sorry.

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan. Geeft niet (je moet het even weten), fijn dat ik je kon helpen.