Vraag

Mobiel is afgesloten na te late betaling, kan ik weer aangesloten worden?

  • 30 June 2022
  • 30 reacties
  • 375 keer bekeken

Beste,

 

Ik ben zojuist afgesloten. 

Dit is mijn eerste keer. Ik had een storing via mijn bank en heb mijn moeder gevraagd of ze voor 12 uur gister kon betalen. Ik zit momenteel in het buitenland voor studie, mijn moeder heeft sit te laat overgemaakt waardoor Ik nu afgesloten ben en zonder abbo zit. Nu moet ik ook nog eens extra betalen. Ik kan dit er echt niet bij hebben. 

 

Kunt u out coulance zsm weer aansluiten en de aansluitingskosten verwijderen? Dan betaal ik vandaag nog zelf. 

 

Mvg

Hamira


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

30 reacties

https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/ik-betaal-nu.htm

Beste Jeroen,

Ik vraag om coulance. De betaallink heb ik al. Met de vriendelijke groet.

Hier gaat een reactie van een medewerker enkele dagen op zich laten wachten. Daarnaast kunt u bellen met +31 6 12001200 al denk ik dat u weinig kans heeft dat u coulance krijgt.

https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/automatische-incasso-mislukt.htm

Hallo @NinaHamira , coulance hoef je niet op te rekenen, openstaande facturen dienen gewoon betaald te worden. Je kunt misschien wel een betaalregeling treffen bij KPN afdeling collections.

 

Dus samengevat, er worden zeker al twee herinneringen opzij gezet, dan de aankondiging dat als je voor die datum niet betaald heb je volgend de voorwaarden word afgesloten, dan ben je al  ruim een maand te laat, en dan om coulange vragen, terwijl je een aanbod krijgt om een betaal afspraak te maken als je de factuur eens niet op tijd kunt betalen, vind iemand het raar dat ik het vreemd vind en de schaamte voorbij.

Hallo mensen,

 

Als je niet van de KPN zelf bent en niks nutrigs hebt toe te voegen graag ****. Er is geen chat beschikbaar en telefonisch krijg automaat en geen medewerker aan de practice vandaar dat ik het via hier doe aangezien ik ook geen fatsoenlijk email kan vinden. Bovendien heb ik alle recht als consument om coulance te vragen mvg

 

Admin: aangepast i.v.m. taalgebruik

Hallo mensen,

 

Als je niet van de KPN zelf bent en niks nutrigs hebt toe te voegen graag ****. Er is geen chat beschikbaar en telefonisch krijg automaat en geen medewerker aan de practice vandaar dat ik het via hier doe aangezien ik ook geen fatsoenlijk email kan vinden. Bovendien heb ik alle recht als consument om coulance te vragen mvg

 

Admin: aangepast i.v.m. taalgebruik

1. Schelden is niet nodig.

2. Dit is een openbaar forum waar iedereen met respect mag reageren.

3. Wij voegen wel degelijk nuttige info toe.

4. Chat is wel beschikbaar.

5. Telefonisch kunt u ook gewoon een medewerker spreken.

https://www.kpn.com/service/service-ugs-mob.htm?adobe_mc_sdid=SDID%3D47ED03D4FA34ED2E-4A7AAE8B77F7C1F6%7CMCORGID%3DBCC6148954F6271F0A4C98BC%40AdobeOrg%7CTS%3D1656582066

Beste Jeroen,

 

Dat is niet waar. Ik probeer al sends gisteren te chatten maar ik krijg geen chat. De chat wordt automatisch afgesloten na de melding er is op dit moment geen medewerker beschikbaar. Ook is er niemand aan de telefoon die opneemt voor mijn vraag en krijg ik weer dezelfde melding te horen. 

 

Graag een passed oplossing.

Beste KPN,

Ik heb gister via een betaallink in de email betaald, maar ik ben nog steeds niet aangesloten terwijl ik binnen de juiste tijdens van jullie zogenaamde heraansluiting schema heb gezeten. 

Wanneer kan ik weer aangesloten worden, ik zit in het buitenland en heb dringend internet/bellen naar NL nodig dus aub graag snelle oplossing. 

 

Geen onzin reacties van niet-KPN medewerker graag!! 

 

Mvg 

Hoi @NinaHamira . Heb je het toestel al wel even herstart?

Mocht het daarna nog niet werken kun je het beste bellen met 06 1200 1200 en naar collections vragen. 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Erwin_ , dit probleem begon al eerder, meer info in dit topic:

 

Hi @Erwin_ , dit probleem begon al eerder, meer info in dit topic:

 

Dank, @RBxx . Ik heb alles even samengevoegd.

Beste,

Helaas na het aan en opnieuw uitdoen heeft het niet gewerkt. Wat moet ik nu doen? Ik heb maar een mobiel en kan hiermee nergens naartoe bellen. Zit ook nog eens in het buitenland. 

Reputatie 7
Badge +15

@NinaHamira Jammer dat het opnieuw starten van je toestel het probleem niet heeft verholpen. 

Mag ik vragen hoe je de openstaande factuur hebt betaald? Heb je dat via de link van @Jeroen Ruiter gedaan? 

Zou je voor mij ook je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt?

Hi,

 

Ik heb een betaalverzoek in de mail gekregen met een bedrag van 72 euro nog iets. Ik heb erop geklikt en de link werkte niet. Toen heb ik dezelfde factuur via MijnKPN betaald. 

 

Mvg!

Reputatie 7
Badge +15

@NinaHamira Duidelijk. 

Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Dan ga ik uitzoeken of ik kan achterhalen wat de stand van zaken is. 

@NinaHamira Duidelijk. 

Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Dan ga ik uitzoeken of ik kan achterhalen wat de stand van zaken is. 

Bijgevuld!

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie op dit moment geen facturen open staan en ook geen blokkade, het lijkt er dus op dat er iets anders aan de hand is 🤔

In welk land ben je momenteel? Zijn er meerdere mobiele netwerken beschikbaar? Zo ja, dan wil ik je aanraden om de andere netwerken ook even te proberen! En zijn er wellicht anderen in je reisgezelschap die wél alles kunnen als ze verbonden zijn met 1 van de buitenlandse netwerken? Zo ja, lukt het dan ok jouw simkaart in een ander toestel te testen? Op die manier kunnen we ook uitsluiten of het probleem misschien bij je toestel gezocht moet worden.

Beste,

 

Ik ben alleen. Ik heb geen andere Sims of telefoons of abbonomnten. Ik heb al geprobeerd te resetten. Ik kan  KPN niet bereiken mobiel en chat. Tijden zijn raar... of medewerker niet beschikbaar als ik probeer via chat tijdens openingstijden. Zit al 2 dagen zonder internet buiten wat voor heel veel stress en problemen heeft gezorgd. 

 

Kan iemand mij helpen aansluiten van de KPN aub? 

Spanje trouwens

Reputatie 7
Badge +15

@NinaHamira Op dit moment is er geen blokkade op het nummer, je zou het nummer dus gewoon moeten kunnen gebruiken. 

Wat zie je linksboven in je scherm staan? En ik begrijp dat je geen enkel nummer kunt bellen, dus ook niet +31612001200? En wat hoor je als je wel probeert te bellen? 

Beste,

 

Als ik het nummer bel krijg ik een foutmelding: niet aangesloten bij het netwerk

En nee ik heb al bijna 3 dagen geen internet bellen etc.. ik heb al geprobeerd te resetten. Sim in en uit alles!!! 

Ik wordt helemaal gek..

Kan iemand van KPN helpen!! 

@Rutger_ 

Moet je na een blokkade niet eerst weer aanmelden in een netwerk uit Nederland? Of was dat met een nieuwe simkaart?

Reputatie 7
Badge +19

Heb je al eens geprobeerd handmatig een ander netwerk in Spanje te selecteren @NinaHamira want zoals gezegd is er geen blokkade op jouw abonnement.

Android: "Instellingen" - "Mobiele Netwerken" - "Netwerken Zoeken", 

iPhone: "Instellingen" - "Aanbieder" - "Automatisch" uitschakelen, en kies handmatig een andere provider

Als bij alle beschikbare providers het probleem er is, dan rest ons niet anders dan een melding te maken voor de technische dienst.