Beantwoord

Mogelijkheid tot extra korting na 4 jaar geen korting?

  • 31 March 2023
  • 5 reacties
  • 210 keer bekeken

Jaren lang zijn wij al trouwe klant bij KPN. Inmiddels 4 telefoon abonnementen op naam, tv en internet. Na een keer contact met KPN op te nemen omdat tv zo slecht is blijkt dat ons contract al af is gelopen in 2019. Nooit geen korting of iets dergelijks gekregen. Wij kunnen nu de standaard korting krijgen voor een half jaar omdat we het contract opnieuw afsluiten. Gevraagd of er niet nog iets tegenover kon staan omdat we in de afgelopen 4 jaar niets aan korting hebben gehad. Dat is niet mogelijk en kreeg te horen dat dat ons eigen risico is omdat het met kleine lettertjes in de overeenkomst staat. Wij zijn niet de mensen die bedelen om korting. Wij pas contact opnemen als er iets is. Vindt het kwalijk dat er dan geen compensatie is. 

icon

Beste antwoord door Noordzee 31 March 2023, 12:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Lindabo ,

Echt geen enkele korting gehad? Dan lijkt het erop dat je jouw korting vanwege Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN. 

Reputatie 7
Badge +24

Compensatie voor wat? Waarom denkt u recht te hebben op korting?

Alleen nieuwe klanten krijgen welkomstkorting of een welkomstcadeau. Daarna is er geen sprake meer van korting.

Compensatie voor wat? Waarom denkt u recht te hebben op korting?

Alleen nieuwe klanten krijgen welkomstkorting of een welkomstcadeau. Daarna is er geen sprake meer van korting.

Wanneer jou contract is afgelopen, kun je contact opnemen en dan krijg je dezelfde korting als wanneer je een abonnement opnieuw afsluit.

Afgelopen 4 jaar heb je geen korting gehad….ik kan het nog sterker vertellen. Ik ben dit jaar 30 jaar klant en geen korting gehad naast de gebruikelijke kortingen. En ik heb nog steeds geen behoefte om over te stappen omdat ik nu al 3 jaar thuis werk en 0,0% internet storing heb gehad. Maar ook daarvoor nauwelijks storingen gehad toen ik 2 dagen per week thuis werkte. Dat is mij veel waard. Ik vind het jammer dat KPN/Ziggo regelmatig op dit soort kortingsverzoeken ingaan of cadeautjes aanbieden. Dit maakt de tarieven onnodig hoger voor andere klanten. 

Reputatie 7
Badge +24

Compensatie voor wat? Waarom denkt u recht te hebben op korting?

Alleen nieuwe klanten krijgen welkomstkorting of een welkomstcadeau. Daarna is er geen sprake meer van korting.

Wanneer jou contract is afgelopen, kun je contact opnemen en dan krijg je dezelfde korting als wanneer je een abonnement opnieuw afsluit.

Dat is niet zo. Soms krijgen bestaande klanten wel eens korting. Maar meestal niet. En het is zeker geen recht ofzo. U krijgt het nu ook niet zo lees ik.