Beantwoord

Monteurskosten onterecht berekend

  • 29 November 2023
  • 1 reactie
  • 35 keer bekeken

Gisteren aangesloten op glasvezel van KPN. Televisie, internet, telefoon en zelfs ook nog 2 mobiele contracten.

kosten monteur € 111,45 en dan nog € 75,= aansluitkosten.

Nadat we het pakket binnen hadden hebben we  eerst zelf geprobeerd aan te sluiten, was niet te doen.

Wij zijn van mening dat de € 75,= niet terecht is.

 

 

icon

Beste antwoord door Ik_Combineer 29 November 2023, 16:11

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11

€75 aansluitkosten kan de monteur niet zien of uit zetten. Dit is vooraf met de klantenservice besproken of heeft u online akkoord op gegeven. 
 

Indien u wilt dat een medewerker mee kijkt moet u uw forumprofiel invullen. Op het forum reageert een moderator doorgaans tussen 5 en 9 uur.

Reageer