Beantwoord

Wat is de status van mijn opzegging van de Multisim?

  • 2 April 2023
  • 9 reacties
  • 403 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +3

Hallo,

Woensdag 29/03 jl multisim opgezegd via telefonische klantenservice. Medewerker gaf aan dat ik nog een bevestiging via mail zou ontvangen…. Tot op heden nog niks ontvangen. 
Is mijn multisim abonnement wel opgezegd zodat ik niet extra blijf betalen wat ik niet meer heb/gebruik. 
 

Lees het graag, mijn profiel is up-to-date ;)

icon

Beste antwoord door Remco van KPN 3 April 2023, 16:51

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Muziekliefhebber1975 ,

Dat zou je dan kunnen terugvinden in MijnKPN. Want de multisim zou per direct opgezegd moeten zijn. 
 

Niets te zien? Dan morgen vanaf 8.00 nogmaals bellen met 0800-0402. 

Reputatie 5
Badge +3

Hallo @Muziekliefhebber1975 ,

Dat zou je dan kunnen terugvinden in MijnKPN. Want de multisim zou per direct opgezegd moeten zijn. 
 

Niets te zien? Dan morgen vanaf 8.00 nogmaals bellen met 0800-0402. 

Staat er nog. Is ook opzegtermijn van 1 maand dus niet direct opzegbaar…. Bij elke wijziging een mail is mijn ervaring, nu niks dus vandaar mijn vraag. 

Reputatie 7
Badge +28

Tot 1 april gold er tijdelijk geen opzegtermijn i.v.m. het wijzigen van de algemene voorwaarden. 

Reputatie 7
Badge +13

Dat je zou je per direct moeten kunnen uitschakelen via de telefoon zelf @Muziekliefhebber1975. Dat staat op de pagina voor Multisim beschreven:

 

Hoe kan ik Multisim uitzetten?

Je kunt je Multisim abonnement dagelijks kosteloos opzeggen:

  • Open je Apple Watch app op je iPhone
  • Ga naar Mobiel netwerk
  • TIk op het i-icoontje achter KPN NL
  • Kies beheer KPN NL account
  • Log in met je KPN ID
  • Selecteer Apple Watch en kies Uitzetten

 

Ik hoor graag of het gelukt is! 

 

Reputatie 5
Badge +3

Dat je zou je per direct moeten kunnen uitschakelen via de telefoon zelf @Muziekliefhebber1975. Dat staat op de pagina voor Multisim beschreven:

 

Hoe kan ik Multisim uitzetten?

Je kunt je Multisim abonnement dagelijks kosteloos opzeggen:

  • Open je Apple Watch app op je iPhone
  • Ga naar Mobiel netwerk
  • TIk op het i-icoontje achter KPN NL
  • Kies beheer KPN NL account
  • Log in met je KPN ID
  • Selecteer Apple Watch en kies Uitzetten

 

Ik hoor graag of het gelukt is! 

 

Bedankt @Remco_ 

Dat had ik al gevonden maar ik heb de Apple watch niet meer. Geheel leeg gemaakt en teruggestuurd. 

Zou jij het Multisim abonnement kunnen stopzetten ajb? Ik heb het idee dat dat niet gebeurt is (ook al heb ik gebeld met klantenservice). Tot op heden geen bevestiging van opzegging ontvangen. 

 

Reputatie 7
Badge +13

@Muziekliefhebber1975 Dan is het inderdaad lastig. Ik heb  de opzegging doorgevoerd! 

Reputatie 5
Badge +3

Bedankt @Remco_ 

Net ook meteen een sms gekregen dat het gestopt is. Fijn! Goed werk!

Wel feedback puntje: ik heb klantenservice gebeld (29 maart) en medewerker zei dat hij het zou regelen. Geen bevestiging dus weer voor hetzelfde contact opnemen (hier) en dan lukt het wel. 

Reputatie 7
Badge +13

@Muziekliefhebber1975 Dat is een terechte opmerking natuurlijk. Ik zal kijken of ik het moment van contact kan achterhalen en de betreffende collega van feedback kan voorzien :-) . 

Reputatie 5
Badge +3

@Muziekliefhebber1975 Dat is een terechte opmerking natuurlijk. Ik zal kijken of ik het moment van contact kan achterhalen en de betreffende collega van feedback kan voorzien :-) . 

@Remco_  29 maart 19:37, toen heb ik gebeld. Kreeg snel een medewerker aan de lijn. Mannelijke medewerker met buitenlands accent. Nogmaals dank voor je goede hulp👍🏻

Reageer