Beantwoord

Nog geen glasvezel op het nieuwe adres. Hoe kan ik mijn internetaansluiting verhuizen?

  • 13 January 2022
  • 5 reacties
  • 342 keer bekeken

ik ga verhuizen naar een appartement. Nu komt er in de toekomst glasvezel, maar mijn huidige abonnement wil ik overzetten naar mijn nieuwe adres. Nu mag er geen monteur komen, alhoewel ik die wil betalen, omdat de glasvezel er nog niet is. Ik kan het niet aansluiten. Dus dan zit ik maanden zonder internet, tv en telefoon en ik moet wel mijn abonnement door blijven betalen. Wie kan mij helpen, dat mijn internet aangesloten wordt?

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 14 January 2022, 19:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Waarom zou er geen monteur mogen komen ? 

Ik neem aan dat je een verhuizing hebt doorgegeven etc en als jij gewoon een monteur nodig hebt om  de installatie op het nieuwe adres te regelen voor nu dan op koper is dat geen enkel probleem hoor, Teminste vanuit KPN kan je gewoon een monteur krijgen.

Ik krijg geen monteur omdat de glasvezel nog niet binnen ligt. Ik heb al vanaf november contact met kpn, maar ik krijg geen monteur. Ik moet wachten op de glasvezel. Hoe kan ik een monteur krijgen? Help me aub. Ik heb ook tegen kpn gezegd: ik kan geen internet aansluiten, want ik heb er geen verstand van. Ik heb nu ook kpn zonder glasvezel. Dan zit ik binnenkort zonder internet, telefoon en tv.

Ik heb mijn verhuizing doorgegeven en het is volgende week al.

Reputatie 7
Badge +24

Volgens mij moet je het tegenwoordig eerst zelf proberen. Als het dan niet lukt, dan krijg je een monteur. Je krijgt tegenwoordig zomaar niet meer op voorhand een monteur geloof ik. Dat heeft KPN van Ziggo afgekeken, die doet da ook zo.

Hoi @dynard . Welkom op het forum.

Als ik het goed lees heb je een verhuizing aangevraagd en binnenkort trek je in de woning. En nu is er nog geen fysieke glasvezel aansluiting? Als dit klopt ligt de bal nog bij KPNNetwerk en heeft een monteur sturen weinig nut.

Is er ook nog een koper aansluiting in die woning?