Beantwoord

Nog steeds geen tv ontvangen

  • 25 May 2022
  • 3 reacties
  • 19 keer bekeken

Mijn ervaring met KPN klantenservice is ook moeizaam geweest. Ik heb in April een snelpakker abonnement (12 maanden TV & Internet) genomen, but er zit nu geen TV in mijn abonnement. Eerste contact met klantenservice was prima en hij beloofde dat hij het gaat oplossen. Maar tot nu toe geen TV. 

icon

Beste antwoord door SMath 28 May 2022, 10:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Mijn ervaring met KPN klantenservice is ook moeizaam geweest. Ik heb in April een snelpakker abonnement (12 maanden TV & Internet) genomen, but er zit nu geen TV in mijn abonnement. Eerste contact met klantenservice was prima en hij beloofde dat hij het gaat oplossen. Maar tot nu toe geen TV. 

Snel opgelost, iig hoop ik. 

Hoi @SMath . Welkom op het forum.

Jij maakte dus gebruik van de actie met de gratis tv? Of gaat dit over de dienst itv? Dat is mij nog niet helemaal duidelijk.  

 

Dit ging over TV en niet specifiek over ITV. Maar het is inmiddels opgelost. Vanaf volgende maand krijg ik de TV ontvanger. Een maand zonder Tv was niet zo moeilijk.