Beantwoord

Ongewenste betaling op factuur voor ProStreamers via E-Bill.mobi

  • 22 August 2022
  • 19 reacties
  • 10783 keer bekeken

Goedemorgen,

Betaal €10,- per maand aan een online aankoop waar ik niets van weet via mijn kpn factuur. Het betreft ProStreamers via E-Bill.mobi

heb al mijn abonnementen gecheckt, kan dit niet vinden. Wil hier heel graag vanaf. Kunt u mij helpen?

 

vriendelijke groet,

Pietje

icon

Beste antwoord door HansaanZet 22 August 2022, 09:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Hoe zet ik online aankoop E-bill.mobi stop | KPN Community

Heb deze ook gelezen. Maar er staat niets bij mijn abonnementen dus kan ik ‘t ook niet annuleren… 

Dan zul je toch echt moeten bellen met de klantenservice via 0800-0402.

Mijn zoon heeft dit ook gehad.

+31718080814 bellen dan kun je dit opzeggen.

Reputatie 7
Badge +17

@Pietje2 heb je toevallig een SORA stream? Ik zie in dit topic over onterechte kosten door sora stream ook een hoop goede informatie. Wil je hier laten weten of daar de reddende tip in stond?

https://www.e-bill.mobi/mijn-gegevens-test-tabs/ via deze site is het ook stop te zetten. Staat ergens op de kpn pagina vermeld. 

Heb me kunnen uitschrijven. Hoop dat ‘t nu klaar is. 👍

Op mijn factuur van kpn 10 euro in rekening voor abonnement verlenging van Pro Streamers.

Na afgebroken chats en robot antwoorden op kpn eindelijk een echt persoon aan de lijn .Na uitleg van het probleem was het antwoord dat haar niets bekend was over pro streamers en dat ik in google play toestemming moet hebben gegeven voor een abonnement. Nadat ik vertelde dat ik het bedrijf niet kende en nog nooit iets dergelijks daar gekocht had en zeker KPN ook nooit toestemmingen had gegeven facturen via hun te voldoen ,kreeg ik te horen dat dat automatisch door KPN was ingesteld!! Ik kon dat wel blokkeren. Ze kon wel even vertellen hoe dat moest. Toen ik zei dat ik niet wist hoe dat moest. Ik gebruik m`n mobiel om te bellen en verder niet, was ze bereid om dat voor me uit te schakelen. Toen ik vroeg hoe ik m`n 10 euro terug kreeg was het antwoord dat ik dat zelf moest regelen want zij zijn niet verantwoordelijk voor on te rechte betalingen! De broek zakte me af. De in de sms aangegeven sites van Pro Streamers zijn onbereikbaar. Dus de 10 euro ben ik kwijt. Belachelijk dat een bedrijf als KPN zich inlaat met dit soort oplichters en ook zijn verantwoordelijk niet wil nemen. 

  

Je abonnement ProStream is verlengd, kosten zijn €10,00/Maand. Ga naar www.nl-prostreamers.com Afmelden: e-bill.mobi. Vragen? www.nl-prostreamers.com/helpdesk 

 

 

Ik heb deze ontvangen en me afgemeld bij e-bill.mobi

Ik zal de foto's bijvoegen

 

Ik zie dat er gemaild is naar KPN om hier vanaf te komen. Welk e-mailadres is hiervoor gebruikt?

Hoor het graag!

Dan zul je toch echt moeten bellen met de klantenservice via 0800-0402.

Hadden jullie dat nummer gebeld 

Ik las dat nummer heb gebeld toen stopte het

Reputatie 7
Badge +17

@Edbl ik heb het nummer dat in je reactie stond verwijderd. Ik kon niet direct vinden hoe dat nummer gekoppeld moet zijn aan E-bill.

Als dit wel zo is wil ik je vragen hier aan te geven hoe je die gevonden hebt. Het liefst via de website van E-bill zelf. 

@Edbl ik heb het nummer dat in je reactie stond verwijderd. Ik kon niet direct vinden hoe dat nummer gekoppeld moet zijn aan E-bill.

Als dit wel zo is wil ik je vragen hier aan te geven hoe je die gevonden hebt. Het liefst via de website van E-bill zelf. 

Goededag Bram ik had uit zonder denken gehandeld 

Nummer overgenomen bij Jennifer  666

Toen kreeg ik onderste reactie abonnement stopgezet

 

 

 

Reputatie 7
Badge +17

@Edbl ah, top! Ik had die daar zo snel even niet zo zien staan. Reden dat ik deze heb weggehaald is omdat deze volgens Google naar voren komt als mogelijke spam. 

Maar ik begrijp dus goed van je dat contact met dit nummer het abonnement heeft stopgezet?

Ik zag ook ineens dat er al een paar maanden € 10 voor ProStreamers via E-bill.mobi werd afgeschreven.

Bij de KPN vang je bot, ze weten niks, kunnen niks en doen niks, blijven deze club gewoon fasciliteren. En NEE, ik heb nergens ( in de Playstore ) staan dat de facturatie via mijn abonnement mag lopen. KPN weet van niks. Dit lijkt gewoon op het faciliteren van criminele activiteiten!!!

Ik heb wel een mailtje gestuurd naar help@contentformobile.net , aangegeven dat ik nooit gebruik heb gemaakt van deze dienst, het lijkt er op dat ik het volledige bedrag zomaar teruggestort krijg. 

Maar als je niet goed op let blijf je betalen aan deze boefjes. dankzij de dienstverlening van de KPN……….

En NEE, ik heb nergens ( in de Playstore ) staan dat de facturatie via mijn abonnement mag lopen. KPN weet van niks. Dit lijkt gewoon op het faciliteren van criminele activiteiten!!!

 

Als bovenstaand klopt, dan moet je daar echt een klacht over maken. Evt bellen met afdeling die over de rekeningen gaat (collections). Dat zou niet mogen. Ik zou zelf storneren. Laat KPN dat alsjeblieft oplossen.

Ik heb helaas ook dit geval bij mijn zoontje. Vanaf begin van het jaar iedere maand € 10,- extra kosten voor online aankopen van ProStreamers. Ik heb contact gehad met KPN. Zeer onvriendelijke dame. Mijn zoontje heeft vast en zeker ergens op gedrukt dus KPN kan hier niks mee doen. KPN is ook niet bekend met deze oplichterpraktijken aldus mevrouw. 

 

Iemand enig idee hoe ik hier vanaf kan komen?!