Beantwoord

Onterecht geincasseerde kosten XBoxGamePass Ultimate

  • 27 May 2022
  • 4 reacties
  • 64 keer bekeken

Kom er net achter dat op mijn telefoonnummer en ook die van mijn vrouw een Xbox GamePass is gefactureerd terwijl wij die niet hebben besteld.

Nu heb ik net met 0800 - 0402 gebeld en die hebben hem uitgezet. Geld terug kon niet, omdat de medewerker niet zoveel mocht crediteren, werd mij verteld. Een beetje een gek gesprek via de klantenservice, de eerste man moest met de tweede overleggen en die tweede man kreeg ik aan de lijn, die vertelde dat hij de afgelopen dagen in zijn systeem niet goed kan crediteren. Ik moest even een klacht via kpn indienen.

Mijn vraag nu: ik lees talrijke verhalen op dit forum, de Pass staat al uit, wie kan mij helpen met de vergoeding van de onterecht gemaakte kosten?

Groet, 

Johan

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 30 May 2022, 18:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Ik heb hetzelfde probleem!

Kom er net achter dat op mijn telefoonnummer en ook die van mijn vrouw een Xbox GamePass is gefactureerd terwijl wij die niet hebben besteld.

Nu heb ik net met 0800 - 0402 gebeld en die hebben hem uitgezet. Geld terug kon niet, omdat de medewerker niet zoveel mocht crediteren, werd mij verteld. Een beetje een gek gesprek via de klantenservice, de eerste man moest met de tweede overleggen en die tweede man kreeg ik aan de lijn, die vertelde dat hij de afgelopen dagen in zijn systeem niet goed kan crediteren. Ik moest even een klacht via kpn indienen.

Mijn vraag nu: ik lees talrijke verhalen op dit forum, de Pass staat al uit, wie kan mij helpen met de vergoeding van de onterecht gemaakte kosten?

Groet, 

Johan

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Johan Wibbens, welkom op ons forum!
Ik zie dat je je gegevens al ingevuld hebt in je profiel, ik zet dit door naar mijn collega's achter de schermen. Zij nemen hierover nog contact met je op!

Heb je overigens ook je wachtwoorden aangepast? Specifiek die van je KPN Account? Ook is het aan te raden 2-factor authenticatie daar aan te zetten!

Hallo Thomas, 

Bedankt voor de reactie, fijn dat mensen er achter de schermen mee bezig gaan, hopelijk hoor ik snel iets van hen. 

Op jouw aanraden heb ik net de 2-staps verificatie aangezet. Verwacht je dat er zoveel mensen zijn met dit probleem doordat er wachtwoorden zijn gefished, of is het gewoon een extra beveiligingsstap die jullie standaard adviseren?

Reputatie 7
Badge +20

Top!
Vooral het laatste, tegenwoordig is het altijd raadzaam dit te gebruiken waar mogelijk. Ik raad het ook aan omdat het aanstaat en je het zelf niet aangezet heeft. Ikzelf kan helaas niet zien hoe/waar het aangezet is maar in deze gevallen is het altijd raadzaam extra maatregelen te treffen.