Beantwoord

Onterechte facturen sinds 30 juni 2012

  • 7 December 2022
  • 3 reacties
  • 103 keer bekeken

Goedemiddag ,

Sinds 30-6-2012 wonen wij niet meer op dit adres in Heijen .

We betalen nu dus al 10 jaar onterecht deze € 3,56 per maand aan KPN.

€ 3,56 x 12 = € 42,75 per jaar  x 10 jaar = € 427.20 te veel betaald abonnement geld. 

Graag ontvang ik hiervan dan ook graag een restitutie .

Ik hoor graag van u.

 

Mijn nieuwe adres is :  *********************

En ook daar zijn we gewoon klant van KPN.    ( Mevr Smits is mijn vriendin ) 

 

Mvg Falco Hofmans

 

Admin: privégegevens weggehaald in verband met privacy.
 

icon

Beste antwoord door Liesbeth van KPN 12 December 2022, 20:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Falco Hofmans 

Dat klinkt als een oud e-mail only basis abonnement. Dat kost namelijk precies €3,56 p/maand.

Is bij de verhuizing het internet abonnement beëindigd en is toen de mailbox in dat e-mail only abonnement voortgezet?

Hallo @Falco Hofmans KPN gaat vermoedelijk maximaal een ½ jaar vergoeden, zijnde €21,36, heeft de praktijk geleerd.

Vul in het privédeel van je profiel je naw-gegevens, klantnummer(s), laatste 4 cijfers IBAN en het betreffende mail-account in, dan komt een moderator er binnenkort op terug.

 

Reputatie 5
Badge +8

Hoi @Falco Hofmans en welkom op het forum! Dat klinkt inderdaad als een e-mail only abonnement welke is behouden na de opzegging van het Internet abonnement en daarna nooit is stopgezet. Om dit abonnement op te zeggen kan je het beste telefonisch contact opnemen en vragen naar de afdeling opzeggingen. Zij kunnen dan verder met je meekijken. Ik heb geen optie om een abonnement stop te zetten.