Beantwoord

Op welke factuur staan de kosten van mijn toestel? Ik kan het niet vinden

  • 28 June 2022
  • 5 reacties
  • 39 keer bekeken

Ik ben op zoek naar een factuur waar de totale kosten van de mobiele telefoon die ik bij mijn abonnement heb op staan. Deze kan ik nergens vinden. Ik heb alleen maar facturen waar een deel van het bedrag m.b.t. de afbetaling op staan, maar nergens het totaal begin bedrag. 

Hoe kom ik hieraan? 

icon

Beste antwoord door GeSp 30 June 2022, 16:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @RondaAlexia  die zou je sowieso moeten kunnen terugvinden in de oorspronkelijke orderbevestiging die je op 7 mei van ons hebt ontvangen! Heb je die nog bij de hand?

Dag @Remco_ 

 

helaas staat nergens het totaalbedrag gemeld. Alleen de eenmalige betaling en 1e ‘deelbetaling’. 

Mijn boekhouder geeft aan dat ik het volgende nodig heb: het document uit de huurkoop overeenkomst benodigd voor de btw teruggave voor ondernemers. 

Kun je me hiermee helpen? 

 

Groet Alexia

 

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @RondaAlexia 

 

Misschien kan je die documenten hier vinden via je bestelnummer: https://mijn-bestelling.kpn.com/inloggen/

Zo niet dan zal Remco je verder moeten helpen.

Dank je @GeSp 

Dat is inderdaad hetgeen wat ik zocht en wat niet tussen de documenten zat wat ik had ontvangen. Daar ben ik heel blij mee. 

Reputatie 7
Badge +13

Fijn dat het gelukt is dan! Post gerust nog even een berichtje als we verder nog wat voor je kunnen betekenen!