Beantwoord

Opvragen bestelstatus werkt niet

  • 30 March 2023
  • 3 reacties
  • 66 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Het lukt me al weken niet om de bestelstatus van mijn orders online te bekijken. Gezien ik ook e-mail bevestigingen kreeg heb ik het maar laten zitten. Maar nu wordt ik naar dezelfde pagina verwezen om de status van de omzetting naar glasvezel te zien en ook dat werkt niet.

Als eerste is het al een uitdaging om te achterhalen achter welke order de glasvezel aanvraag zou moeten zitten. Daarnaast kom je niet verder dan de pagina die je ziet op de 2e afbeelding. Daar staat heel mooi "Volg je bestelling", maar daar is niets van een link of gegevens te vinden over een order. Welke wijziging ik ook aan kies, loop ik vast op die laatste pagina.

 

Enig idee wat ik verkeerd doe? 

 

Betreft zowel via de mobiele telefoon/MijnKPN app en via de pc en browser. 

 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 2 April 2023, 16:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @RonaldM01! Dat is inderdaad niet handig. Gek dat hij niets laat zien. 😕 Super dat je al een andere apparaat en een andere webbrowser hebt getest! 

Als ik je abonnement bekijk dan zie ik geen openstaande orders terug. Dat zou verklaren waarom al die pagina's ‘doodlopen’, er is immers geen order meer om te volgen.

Je hebt het over een omzetting naar glasvezel, dus dit heb ik ook meteen nagekeken. Ik zie dat glasvezel nog niet volledig is opgeleverd op jouw adres, dus ik ben benieuwd wat je ziet als je je adres op de site van KPN Netwerk invult. Daar zou je de planning moeten zien en zo weet je ook wat je kunt verwachten wat betreft het omzetten naar glasvezel. 

Geeft dat meer duidelijkheid? Zo niet, laat het weten! 

Reputatie 3
Badge

Hi @Sanne_M dankjewel voor je uitgebreide reactie. Het klopt dat er geen orders meer open staan op dit moment. Maar van de laatste 3 in maart kreeg ik dezelfde pagina toen ze nog in behandeling waren. Voor de omzetting naar glas zie ik in de link die jij vermeld de status december-januari 2023, die is dus niet helemaal gehaald. Als jij een aangepaste status kan achterhalen hoor ik dat heel graag.

Reputatie 7
Badge +17

Check, mocht het weer gebeuren tijdens een openstaande order dan kun je het beste met ons bellen via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. Dan kan mijn collega meteen voor je nakijken wat er misgaat. Via het forum kan het contact wat langer op zich laten wachten, maar uiteraard mag je hier ook weer berichten als je de orderstatus niet in kunt zien. 

Dan glasvezel, als ik in mijn systeem kijk zie ik: Streefdatum: 29 december 2023. Ik denk dat de KPN Netwerk site dus doelde op december 2023/januari 2024. Ik zie wel dat de graafwerkzaamheden zijn afgerond, dus mocht je nieuwsgierig zijn naar waarom het daadwerkelijke aansluiten nog wat langer op zich laat wachten, dan kun je contact opnemen met KPN Netwerk. Zij zijn namelijk verantwoordelijk voor de aanleg van glasvezel en de planning, dus zij kunnen hier meer informatie over geven dan dat ik dat kan. Dan weet je in elk geval wat ja mag verwachten. 🙂

Â