Beantwoord

Opzeggen binnen looptijd vanwege samenwonen gaat niet goed

  • 16 January 2022
  • 1 reactie
  • 52 keer bekeken

Helaas erg teleurgesteld in de afhandeling van KPN..

ik probeer al sinds eind oktober mijn internet abbo op te zeggen ivm samenwonen waar ook al een kpn aansluiting is. Volgens kpn kan je als je een bewijs van inschrijving van de gemeente hebt dit kosteloos opzeggen en word dit BINNEN 5 werkdagen verwerkt. 31 oktober 21 al gedaan maar had geen bewijs van inschrijving ivm vertraging bij de gemeente. Je krijgt niks te horen van kpn dat dit daardoor niet verwerkt is. Tot ik zelf maar half nov aan de bel trok en zelf belde. En mij verteld werd dat zonder inschrijving niks geregeld kon worden. Ik woon al sinds 1 nov niet meer op dat adres maar betaal nu wel al 2 maanden KPN die ik niet kan gebruiken. Bij al mijn contracten gaat het op goed vertrouwen zonder boetes etc. Alleen bij kpn is dit een onbegonnen zaak. Eindelijk eind dec krijg ik me bewijs van inschrijving en 5 januari wederom weer alles opnieuw opgestuurd met de belofte dat dit binnen 5 werkdagen verwerkt zou worden. Ondertussen meerdere keren gebeld met KPN en niemand die mij verder kan helpen. Geprobeerd in de chat word ik steeds uitgegooid.. ik ben al jaren klant bij KPN voor mobiel en thuis. Maar door deze slechte service vanuit KPN zal ik zeker niet bij hun blijven als mijn mobiele contact afloopt. Het is erg zonde dat de klantenservice zo slecht is dat je je verplicht voelt het zo openbaar te plaatsen om maar verder geholpen te worden.. maar zoals ik al lees in dit forum ben ik zeker niet de enige die hier tegen aanloopt..

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 19 January 2022, 14:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Opzeggen door samenwonen, welkom op ons forum!
Inhoudelijk kan ik hier niet zoveel over zeggen, dat loopt echt allemaal via de afdeling opzeggingen. Bereikbaar op 0800-0402.

Als je het bewijs van inschrijving verstuurd hebt op 5 januari zijn ze nu inderdaad wat aan de late kant maar het kan natuurlijk zijn dat ze daar wat vertraging mee hebben.
Voor meer informatie hierover is het echt het beste om toch even met ons te bellen op 0800-0402