Beantwoord

Opzegging en het terugsturen van de apparatuur ivm overlijden

  • 27 May 2022
  • 4 reacties
  • 100 keer bekeken

Onlangs heb ik de ivm overlijden van mijn moeder het abonnement van mijn moeder opgezegd, maar ik kan geen apparatuur doorsturen zoals verzocht. Wat moet ik doen?

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 31 May 2022, 08:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @Georgette Vierling , allereerst mijn welgemeende condoleances i.v.m. het overlijden van je moeder, veel sterkte daarmee toegewenst.

Wat is het probleem met het opsturen van apparatuur die aan KPN toebehoort?

Dank je wel. Er is geen apparatuur aanwezig. Ik weet eigenlijk niet wat te doen.

Dank je wel. Er is geen apparatuur aanwezig. Ik weet eigenlijk niet wat te doen.

Hallo @Georgette Vierling , wacht s.v.p. de reactie van een moderator af.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Georgette Vierling. Gecondoleerd met het verlies van jouw moeder. Je kan het beste telefonisch contact opnemen met onze Nabestaanden Desk. Onze Servicedenk Nabestaanden is op werkdagen van 08:00 t/m 18:00 uur en op zaterdag tussen 08:00 en 17:00 uur te bereiken via het nummer 08000201555. 

Op de pagina “Wat te doen bij overlijden” vindt je meer informatie. Als je verder nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag!