Beantwoord

Oude facturen opvragen

  • 13 January 2022
  • 2 reacties
  • 74 keer bekeken

Ik heb ook zoiets, maar dan van 2018, kpn wil bewijs dat ik mijn telefoon daar gekocht hebt i.v.m garantie

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 18 January 2022, 13:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @KPNellend. Welkom op het KPN Forum! Ik heb voor jouw bericht een eigen topic aangemaakt. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het mobiel nummer achterlaten in het KPN Forum profiel. Het mobiele nummer mag je achterlaten in het ‘Persoonlijke opmerkingen’ veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan, dan kan op voor jou opzoek gaan naar deze facturen. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @KPNellend. Welkom op het KPN Forum! Ik heb voor jouw bericht een eigen topic aangemaakt. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het mobiel nummer achterlaten in het KPN Forum profiel. Het mobiele nummer mag je achterlaten in het ‘Persoonlijke opmerkingen’ veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan, dan kan op voor jou opzoek gaan naar deze facturen. 

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg verder geholpen bent. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag! :slight_smile: