Beantwoord

Pluspakket korting vervallen bij Viaplay activatie

  • 27 May 2022
  • 7 reacties
  • 66 keer bekeken

Hallo,

Bij activatie van viaplay (18 mrt 2022) is mijn onbeperkte periode korting op pluspakket (6,99) komen te vervallen. Dit was telefonisch aangeboden via KPN verkoper op Thuis Hussle internet + TV abonnement besteld afgelopen  15 Dec 2021 & gestart 1 mrt 2022 (ook bevestigd in bestelling). Tevens is de mediakorting icm 2 mobiele abonnementen nog steeds niet actief (na 2x poging telefonisch dit met KPN service medewerker regelen is dit nog niet gelukt. 

Ik loop hierdoor maandelijks kortingen mis, zou hier graag snel een oplossing & tegemoetkoming voor willen ontvangen.

Mvg 

W

 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 31 May 2022, 10:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7

Hoi @wybren, welkom bij ons op het forum. Dat de korting op het Pluspakket zomaar wegvalt klinkt gek inderdaad. Wat daarbij precies is gebeurd of hoe dat weer aangezet kan worden kan ik zo niet zeggen, ik heb geen gegevens van je. Als je jouw forumprofiel volledig invult en een seintje geeft als je dat hebt gedaan kan ik er een blik voor je op werpen.

Het gratis Pluspakket en de Entertainmentkorting zijn beide onderdeel van de Husselvoordelen, alleen als je meerdere abonnenten hebt kan je daar gebruik van maken. Aan jouw bericht te zien heb je die abonnementen wel, mogelijk is de aanmelding daarvan niet volledig.

Hi Jasper forum profiel zojuist geüpdate 

Gr

W

Reputatie 7

Merci @wybren, ik heb daarmee voor je gekeken. Zo te zien waren 2 mobiele abonnementen aangemeld voor de Hussel voordelen, maar was het Thuis abonnement daarbij niet geregistreerd. Die heb ik er nu weer voor je aan toegevoegd, zodat de voordelen daar ook weer aan toegevoegd kunnen worden.

Hi Jasper, bedankt voor ‘t aanpassen van de hussel voordelen fijn dat ‘t nu wel is gelukt met registratie! 

Heb je nog kunnen achterhalen wat er mis is gegaan in afgelopen 2 maanden met de korting (1e factuur was wel goed gegaan mbt pluspakket korting)? Ik verwacht weer aantal wijzigingen (mobiel abonnemenenten) en zou graag voorkomen  dat er weer iets mis gaat zoals bij activeren van viaplay voor TV. 

Groeten, 

Wybren 

 

Reputatie 7

Dat weet ik niet, het leek erop dat het Thuis abonnement nog niet aangemeld was geweest voor de Hussel voordelen. Daardoor zal het systeem gedacht hebben dat je geen recht had op dat voordeel. Doordat het abonnement nu wel aangemeld is en het voordeel via die weg actief is verwacht ik niet dat het bij een nieuwe wijziging opnieuw zal vervallen. 

Hi Jasper, 

Sinds vandaag nieuw E-sim abonnement, ik kan deze echter niet onder mijn producten  toevoegen. 

Kun jij deze mogelijk weer even toevoegen? (ik krijg steeds een foutmelding) 

Groeten, 

Wybren 

 

Reputatie 7

Als je het bewuste 06-nummer en het bijbehorende simkaartnummer op je forumprofiel toevoegt kan ik voor je kijken of ik 'm kan toevoegen aan de Husselvoordelen @wybren.

Ik kan 'm niet toevoegen aan het overzicht in MijnKPN, dat kan je alleen zelf doen.