Vraag

Samenwonen gaat moeizaam met KPN abpnnementen

  • 1 December 2022
  • 4 reacties
  • 59 keer bekeken

Reputatie 1

Ik ben gaan samenwonen met een andere kpn-klant. En dus verwachtte ik dat ik de voordeeltjes van mijn hussel-abonnement kon meenemen: Ik zou mijn korting op mobiel en de gratis virusbescherming houden, samen zouden we het gratis pluspakket krijgen dat ik op mijn oude adres had. En dan horen we wel wat we maandelijks mogen betalen. Hoe moeilijk kan het zijn.

Nou, héééél moeilijk. Het lijkt wel of de bisschop van Roermond aan het roer staat bij KPN. Samenwonen? Daar rust bij KPN geen zegen op. Uitkomst eerste contact: ik moest eerst maar eens mijn vast internet en tv opzeggen en de adreswijziging  voor mijn mobiel doorgeven. Gevolg: mijn korting op mobiel en de gratis virusbescherming werden ingetrokken. Daarna bleef het stil. Dus nog maar eens gebeld en de situatie uitgelegd. Het samenwonen bleek nog niet administratief geregeld, ik kreeg wat uitleg die ik niet wilde horen  over de administratieve problemen die ik veroorzaakte en uiteindelijk kreeg ik de indruk dat het opgelost zou worden.

Niet dus. Vandaag een mailtje: "Je was laatst ingelogd in MijnKPN of je hebt contact gehad met een van onze medewerkers. Het kan ook zijn dat wij in verschillende systemen verschillende gegevens van je hadden. Controleer alsjeblieft of we de goede gegevens van je hebben." Ja hoor. Mijn mobieltje woont nu bij mijn lief. Verder is er niets veranderd.

Nu post ik de kwestie maar hier. Waarschijnlijk komt straks een moderator in actie die net iets meer kan en mag dan de jongens en meisjes van de klantenservice. Zo'n ervaring had ik jaren geleden, toen het niet lukte een internetverbinding tot stand te brengen. Hopelijk werkt het nu nog zo in het bisdom KPN.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

U heeft uw eigen contract opgezegd neem ik aan?

Reputatie 1

Ja hoor. Dat moest

Reputatie 7
Badge +15

@Achtpeter Wat jammer om te lezen dat het doorgeven van het samenwonen zo moeizaam is verlopen. 

Ik zag dat je je forumprofiel al had ingevuld en ik heb je gegevens er bij gepakt. 

Het klopt dat je een e-mail hebt ontvangen dat je voordelen zijn komen te vervallen. Immers was op het oude adres tijdelijk 1 product actief. En had je dus op dat moment (tijdelijk) geen recht op de voordelen. 

Op dit moment zie ik dat het telefoonnummer verhuist is, en dat de korting op het mobiele abonnement en het gratis Pluspakket actief zijn. 

Bij het bestaande abonnement op het huidige adres zitten ook 2 licenties voor KPN Veilig. Het bestaande thuisabonnement is overigens al een erg oud abonnement en dus nog geen "Hussel". 

Klopt het dan dat op dit moment alles weer is zoals het zou moeten zijn? 

Reputatie 1

Volgens mij is het nu in orde. Dank voor je bemoeienis. De kortingen zijn verwerkt, ik zag zelfs wat eurootjes terugkomen op mijn bankrekening. KPN Veilig heb ik nog niet geprobeerd, maar ik ga er van uit dat alles nu goed geregeld is.

Het blijft wel sneu dat het (weer) niet in één keer goed kwam; dat we niet meteen iemand aan de lijn kregen die ons door alle stappen loodste. We zaten er klaar voor hoor. Samen bij de telefoon met rekeningnummers, klantnummers, lijstjes met pakketten en aanwezige apparatuur... Maar ja, grote, starre administratie, zwakke klantenservice. Nou ja, eind goed al goed

Â