Beantwoord

Sinds februari een abonnement, maar ik zie nu dat het goedkoper kan

  • 16 March 2023
  • 2 reacties
  • 22 keer bekeken

Ik heb sinds februari een abonnement van 52 euro per maand (200mbit/s). Met de nieuwe prijzen zou dit 50 euro moeten zijn.

Ik heb zojuist gebeld met 0800-0402, en ik krijg te horen dat bestaande klanten het abonnement NIET aan kunnen passen. Dit is alleen voor nieuwe klanten.

Kan dit alleen worden aangepast voor abonnementen van meer dan een jaar oud?

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Ik_Combineer 16 March 2023, 14:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

 

Ik heb sinds februari een abonnement van 52 euro per maand (200mbit/s). Met de nieuwe prijzen zou dit 50 euro moeten zijn.

Ik heb zojuist gebeld met 0800-0402, en ik krijg te horen dat bestaande klanten het abonnement NIET aan kunnen passen. Dit is alleen voor nieuwe klanten.

Kan dit alleen worden aangepast voor abonnementen van meer dan een jaar oud?

Ja, dit klopt. Alleen als je contractvrij bent, kan je dit aanpassen.

Reputatie 7
Badge +24

Kan dit alleen worden aangepast voor abonnementen van meer dan een jaar oud?

Nee, logisch toch? U heeft gewoon een jaarcontract. Dat zult u gewoon moeten uitzitten.

Mobiele abonnementen worden soms ook wel eens goedkoper. Maar als u daarbij nog in het 1 of 2 jarig contract zit kunt u daarvan ook niet profiteren.