Beantwoord

Sms over nieuwe factuurmaand van KPN uitzetten

  • 24 March 2023
  • 4 reacties
  • 106 keer bekeken

Hallo, 

Hoe kan ik die hinderlijke sms uitzetten over start nieuwe factuurmaand. Deze worden altijd in de nacht verzonden en ik daar wakker van wordt. Ik heb al een uur aan de telefoon gehangen met een dame van de klantenservice die het niet kon vinden. Ging met de collega overleggen hoe dat moest dus een tijd in de wacht gestaan herhaaldelijk gezegd dat bij de verbruiksnotificatie moet kijken dat het daar bij stond. Maar ze kon het helaas weer niet vinden na overleg met weer een collega werd mij gezegd dat ze het niet uit kon zetten. Hoe gaan we dit oplossen.

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 30 March 2023, 15:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Klaartje4 en welkom op het forum!

Niet de bedoeling dat die berichten je wakker maken. 😬 Zou je je forumprofiel zo volledig mogelijk aan willen vullen en hier een seintje willen geven? Dan kan ik hem uitzetten voor je! 

Heb mijn forumprofiel zo volledig mogelijk aangevuld. Ik hoop dat het probleem dan wordt opgelost zodat ik de sms niet meer ontvang over mijn nieuwe factuurmaand ingaat.

Reputatie 7
Badge +17

@Klaartje4 Dankjewel! Ik heb het uitgezet, dus er komen nu geen nachtelijke SMS berichten meer. 🙂

 

Admin edit: voor de meelezers: we kunnen je hier via het forum helaas niet meer mee helpen. Om deze sms uit te zetten kun je met ons bellen op 0800-0402

Dank je wel. Ik hoop dat het nu is opgelost.