Vraag

Spelfouten KPN in bestelbevestiging

  • 2 January 2022
  • 10 reacties
  • 154 keer bekeken

Na het afsluiten van mijn nieuwe Samsung kreeg ik een email van KPN als bevestiging. Met daarin een ernstige spelfout. Dit komt erg onprofessioneel over en ik zou graag zien dat hier verandering in komt. Heel spijtig.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Ben het helemaal met je eens.

Ik vind me geen taalpurist maar wat ik dan opmerkelijk vind: het inconsequent zijn met tutoyeren en vousvoyeren.

De ene keer wordt de klant heel informeel aangesproken met je, de andere keer heel formeel met U.

Reputatie 7
Badge +12

Na het afsluiten van mijn nieuwe Samsung kreeg ik een email van KPN als bevestiging. Met daarin een ernstige spelfout. Dit komt erg onprofessioneel over en ik zou graag zien dat hier verandering in komt. Heel spijtig.

Screenshot met spelfout? Ben benieuwd.

Reputatie 7
Badge +10

Bel met KPN, dit is het snelste, 0800 0402 (gratis).

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Chxrlie Welkom hier op het KPN Forum! Ik ben heel benieuwd naar de spelfout. Zou je eens een screenshot kunnen plaatsen? Dat geef ik het uiteraard door,. 

Hallo @Chxrlie Welkom hier op het KPN Forum! Ik ben heel benieuwd naar de spelfout. Zou je eens een screenshot kunnen plaatsen? Dat geef ik het uiteraard door,. 

Geweldige zinsdeling. "Dat geef ik het uiteraard door,." 

Nee, ik stuur geen screenshot door van mijn persoonlijke aankoop, KPN mag het zelf uitvogelen. Het is een bevestiging van een bestelling. Dit is denk ik zelfs een standaard mail. Etc is nu ook gepast.

Badge +19

Als je nadenkt dan zou je kunnen bedenken dat het woordje dat dan moet zijn. Verder maak ik er geen woorden aan vuil.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Chxrlie Welkom hier op het KPN Forum! Ik ben heel benieuwd naar de spelfout. Zou je eens een screenshot kunnen plaatsen? Dat geef ik het uiteraard door,. 

Geweldige zinsdeling. "Dat geef ik het uiteraard door,." 

Nee, ik stuur geen screenshot door van mijn persoonlijke aankoop, KPN mag het zelf uitvogelen. Het is een bevestiging van een bestelling. Dit is denk ik zelfs een standaard mail. Etc is nu ook gepast.

@Chxrlie

Nu we het toch over spelfouten hebben: 

standaard mail is standaardmail. 

Dit is denk ik zelfs een standaard mail. → Tussen twee werkwoorden in hoort een komma. Dus bv : Dit is, denk ik, zelfs een standaardmail.  → Maar dit is nog steeds geen mooie zin, toch? 

Wat dacht je van : 

Ik vermoed dat dit een standaardmail is. 

 

Kortom : Jammer dat je over spelfouten begint, terwijl je zelf ook niet foutloos bent. En nog minder goed, dat je dan ook niet wil reageren als iemand van KPN wat met jouw feedback wil doen. 

iedereen maakt spelfouten @Noordzee .

Jij,ik en een nederlands docent ook.

Als je het maar begrijpt denk ik dan:wink:

Reputatie 7
Badge +28

Jou begrijp ik altijd @martijn197108 ….. :wink::thumbsup_tone3:

 

Reputatie 7
Badge +12

Je zou maar zo veel kracht en moeite steken in het aanmaken van een forum account om dan er verder niks mee te willen doen en zelfs bijna tegen werken.  Je denkt toch niet dat een moderator een mail gaat sturen naar de afdeling marketing of communicatie met: "in een van onze mailtjes staat een spelfout, succes met uitvogelen welke"