Beantwoord

Spotify opgezegd, maar staat als Online Aankopen nog steeds op factuur

  • 18 January 2022
  • 5 reacties
  • 133 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties

Hallo,

Ik heb ook sinds augustus de ongewenste online aankoop op mijn factuur staan. Ik heb hiervoor diverse keren contact gehad, nu zie ik dat het dan toch een probleem is en niet aan mij ligt, Ik lees dat men er nog mee bezig is maar hoe weet ik nu of het ook voor mij wordt opgelost? 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 20 January 2022, 16:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo,

Ik heb ook sinds augustus de ongewenste online aankoop op mijn factuur staan. Ik heb hiervoor diverse keren contact gehad, nu zie ik dat het dan toch een probleem is en niet aan mij ligt, Ik lees dat men er nog mee bezig is maar hoe weet ik nu of het ook voor mij wordt opgelost? 

@NLa Als het probleem is opgelost, dan zal Spotify Premium in jouw abonnement in MijnKPN. Je zou dit dan ook uit jouw abonnement moeten kunnen halen.

Dank je wel voor de reactie. Ik heb  nu in mijn kpn inderdaad de optie dat ik extra opties kan uitzetten, waarvoor dank ik heb dit inmiddels ook gedaan. Maar wordt dan ook de bedragen teruggestort van de kosten die zijn afgeschreven terwijl ik geen spotify premium gebruik? Vanaf september is er elke maand 9.99 euro afgeschreven van een dienst die ik had opgezegd (waarvan ik een bevestingsmail heb van KPN) en waar ik ook geen gebruik van heb gemaakt. 

Dus nu al 5*9.99=49.95 euro en ik weet niet of men het nogmaals in rekening brengt, ik heb het uitgezet maar dan krijg je de melding dat de lopende maand nog wordt afgeschreven….. 

Alvast bedankt voor uw reactie

 

Reputatie 7
Badge +17

@NLa Ik heb toch nog even een nieuw topic voor jouw vraag aangemaakt, omdat we het nu over de afhandeling gaan hebben. Ik begrijp heel goed dat je graag deze kosten terug wilt. Ik kijk graag wat ik hierin voor je kan betekenen. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?

Hallo Denise,

Dank je wel voor je antwoord ik heb mijn profiel ingevuld.

 

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt. Ik zie dat je op 30 augustus Spotify Premium aan jouw Thuis abonnement hebt toegevoegd. Je hebt vervolgens Spotify geactiveerd via onze website. Maar hier is het mis gegaan. Je hebt Spotify premium niet geactiveerd onder het Thuis abonnement, maar onder het mobiele abonnement. Hierdoor is Spotify Premium als Online Aankopen op de factuur terecht gekomen. Op 17 september heb je Spotify Premium bij KPN Thuis opgezegd. Omdat Spotify als Online Aankopen onder mobiel stond, is dit dus niet opgezegd. Dit is nu opgelost: Spotify staat nu als extra optie onder jouw abonnement. Ik zie dat je op 22 januari de wijziging hebt aangevraagd. Op 31 januari wordt Spotify Premium stopgezet en betaal je er niet meer voor.

Maar dan zit jij er nog mee dat je nu hebt betaald voor iets wat je niet hebt gebruikt. Hierover stuur ik je even een privéberichtje.