Beantwoord

Spotify Premium via KPN geactiveerd, maar staat als Online Aankopen op de factuur

  • 24 January 2022
  • 1 reactie
  • 188 keer bekeken

Ik heb al jaren Spotify premium via KPN als onderdeel van mijn abonnement. Deze maand word ik ineens via KPN nogmaals gefactureerd omdat ik online Spotify heb aangekocht voor €9,99 per maand. wat ik niet gedaan heb. ik wil graag uitleg hoe dit mogelijk is. en dat dit per direct wordt stopgezet en de kosten worden terugbetaald.

Net zoals op dit forum diverse keren staat aangegeven, stuurt KPN mij naar Spotify. Heb vandaag een half uur met KPN aan de lijn gezeten. En Spotify verwijst mij naar KPN en dit forum. Waar staat dat het een KPN probleem is dat nog steeds niet opgelost is. Maar de schuld wordt door KPN bij mij gelegd. En zegt dat het mijn probleem is dat ik moet oplossen. Maar int wel mijn geld. Absurd. Als dit niet snel opgelost wordt, dan ga ik andere stappen ondernemen.

 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 26 January 2022, 16:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Jose1966, welkom op het KPN forum! Ik kan me voorstellen dat je hier vreemd van opkijkt. Helaas is dit een bekend probleem. Door een technische storing zijn Spotify abonnement via KPN onterecht als Online Aankopen op de factuur terecht gekomen. We werken aan een oplossing, die naar verwachting deze maand komt. Op dit moment is het voor ons niet mogelijk om jouw betaalde Spotify abonnement op te zeggen. Online Aankopen kunnen wij namelijk niet stopzetten. Normaal gesproken gaat dit via de App Store of Play Store. Het staat nu alleen niet in de store bij jou, waardoor jij het zelf niet uit kan zetten. Maar wij dus ook niet. Dit wordt dus hopelijk deze maand opgelost. Ik moet je daarom vragen nog even geduld te hebben. Excuses voor het ongemak.