Beantwoord

Tegemoetkoming omdat ik geen gebruik van internet kan maken

  • 15 January 2022
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

Goedenavond

Zoals vanmiddag met de KPN service-afdeling besproken hebben wij al meer dan een jaar last van wegvallend glasvezel-signaal.

Er is al twee keer een monteur geweest en zowel NTbox als Xperia box zijn vervangen, maar het probleem blijft. Nu komt er aanstaande maandag voor de derde keer een monteur, maar ondertussen kunnen wij niet internetten, tv kijken of videomeeten via wifi, en met een avondje tv streamen via 4G gaat de databundel wel heel hard er doorheen.

Graag zou ik van uw kant een voorstel tegemoetkoning ontvangen in de vorm van data of financiële vergoeding. Ik lees graag een reactie. Alvast bedankt.

 

Met vriendelijke groet,

V. Scholten

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 15 January 2022, 22:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Wat enorm balen zeg @ValentijnS :slight_frown:

Ik heb 100Gb aan data toegevoegd aan het contact telefoonnummer, zodat je gewone bundel er niet meer aan gaat door deze storing. Ondanks de situatie, wel nog een goed weekend gewenst!

Hoi Maja,

Dank je wel voor je snelle reactie. Ik waardeer jullie tegemoetkoming zeer. Dank hiervoor

Ik hoop dat de monteur het probleem kan verhelpen.

Groet en fijn weekend!

Reputatie 7
Badge +20

Laten we daar maar wel van uit gaan @ValentijnS :slight_smile:

Graag gedaan!