Beantwoord

Telefonisch andere informatie dan in contract: heb toch ineens een nieuwe einddatum contract

  • 24 January 2022
  • 1 reactie
  • 21 keer bekeken

Omdat ik naar 1gbit internet wilde maar niet weer aan een jaarcontract vast wilde zitten had ik KPN gebeld om duidelijkheid te geven over mijn situatie. Dus specifiek gevraagd dat mijn contract maandelijks opzegbaar bleef. Dit werd bevestigd door de KPN medewerker. Nu kijk ik een paar weken later op mijn KPN en zie ik dat de einddatum van mijn contract toch een jaar in de toekomst ligt. Daarna heb ik gebeld, en KPN zegt, ja dat had je kunnen zien in de voorwaarden die we je hebben toegemaild, en dat telefonisch iets anders is gezegd kunnen we niet controleren en kunnen we niks aan doen.

Ik voel mij behoorlijk in de zeik genomen, heb namelijk speciaal gebeld, omdat het op de website niet te vinden was. En dan zit ik nu vast aan een jaarcontract. Het enige wat ik kan doen is een rechtzaak starten, tegen een miljoenenbedrijf….. Thanks KPN, echt de service die ik van jullie verwacht...

icon

Beste antwoord door Lisa 26 January 2022, 15:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op ons Forum @12345678751341! Ik kan me voorstellen dat je je nogal hopeloos voelt tegenover de situatie. Juist om dit soort misstanden te voorkomen hebben we een bedenktijd/annuleringstermijn van 14 dagen. Dit geeft jou de kans om te controleren of de bestelling klopt. En ook al zou de bestelling kloppen, geeft dit jou de kans om toch nog te annuleren. Als ik je bericht zo lees, vermoed ik dat de annuleertermijn al verstreken is. Dat is jammer, want dat maakt het terugdraaien van deze fout onmogelijk. :pensive:

Is er een specifieke reden dat je een maandelijks opzegbaar abonnement wilde? Weet dat je met een Husselabonnement níet vast zit aan de 1GB snelheid. Je kunt je abonnement(snelheid) maandelijks aanpassen naar een lagere (goedkopere) snelheid.Â