Beantwoord

Thuis abonnement gestopt, aansluitkosten voor mobiel zouden vergoed worden

  • 29 March 2023
  • 12 reacties
  • 72 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik hen vorige maand een nieuw abo afgesloten en per 1 april mijn internet en tv thuis opgezegd. Dit i.v.m. langdurige afwezigheid. Nu zouden de eenmalige kosten van het afsluiten bij de volgende factuur gerestitueerd worden. Dat is niet gebeurd. Foutje?

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 3 April 2023, 08:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 1
Badge

Even ter aanvulling. Dit is telefonisch afgesproken bij het afsluiten van het abo door die mevrouw die e.e a. heeft afgesloten

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Herman Koek, ik begrijp dat er afgesproken is de aansluitkosten te vergoeden. Dit is echter nog niet gebeurd. Is normaal gesproken op 2e factuur zichtbaar. 

Staat het daar niet op, dan kijk ik graag eens mee. Zou je dan jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. 

Reputatie 1
Badge

Gegevens zijn ingevuld. Ik heb eergisteren de klantenservice gebeld en die hebben aan de mevrouw die mij in februari hielp en mij dat heeft toegezegd een mail gestuurd met het verzoek mij te bellen. Is nog niet gebeurd. Haar naam ziet u in de gegevens staan. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie dat er gesproken is over de kosten, deze waren nog niet vergoed. Bij deze gedaan en zie je in mindering op de volgende factuur. 

Reputatie 1
Badge

Dank voor je hulp. Fijne dag

Groet Herman

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan. Mocht je nog weer vragen krijgen, laat het dan weten. :)

Reputatie 1
Badge

Tot mijn grote schrik zag ik toen ik bet in de meterkast keek dat ik vergeten ben het modem in de doos te doen van de in te leveren spullen. Zou ik nog een doos kunnen krijgen?

Met vriendelijke groet

Herman Koek

Reputatie 7
Badge +20

Komt eraan. Bedankt. 

Reputatie 1
Badge

Heb de doos binnen. Zit alleen geen antwoordsticker bij.

Groet

Herman Koek

Hallo @Herman Koek onderstaand het adres:

Hoe terugsturen

Na afloop van je abonnement of annulering van je bestelling moet
je de ontvangen apparatuur terugsturen naar KPN.

Stuur de apparatuur binnen 7 dagen terug.
Gebruik hiervoor de originele- of een eigen doos.

De doos geef je af bij een PostNL locatie of in een KPN winkel bij jou in de buurt.  

 

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Verzenden naar een antwoordnummer is altijd gratis.

Reputatie 1
Badge

Dank je wel

Groet

Herman

Reputatie 7
Badge +20

Top. Dan komt het helemaal goed. Ook bedankt.Â