Beantwoord

toestel retour gestuurd (bewijs t&t) aangekomen bij kpn

  • 23 December 2021
  • 13 reacties
  • 97 keer bekeken

Ik heb mijn contract met een jaar verlengd en een toestel goedkoper kunnen aanschaffen.

Nu heb ik per ongeluk de verkeerde besteld, meteen retour gemeld/gestuurd (track en tracé)(17 -11 2021)

Na heel veel contact omdat ik een ander toestel wil bestellen moet ook mijn verlenging van contract worden geannuleerd)

10 telefoontjes verder,  4 x case aangemaakt 

Steeds wordt mij beloofd dat jullie het oplossen maar helaas 0

 

Dit heb ik nog nooit meegemaakt 

 

Ieder personeelslid die ik aan de lijn heb zijn aardig maar kunnen niks want afdeling moet dat oplossen

 

Tot mijn verbazing wordt mijn toestel vandaag ook nog van mijn rekening afgesproken 

 

Kpn schaam je

 

Als ik sit zou doen met mijn bedrijf ben ik heel snel failliet 

 

 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 15 January 2022, 21:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ojee @Jan Willem N, wat een naar verhaal dit :slight_frown:

Als ik het goed begrijp, wacht je nog steeds op het moment dat je toestel retour wordt gemeld zodat je bestelling volledig geannuleerd is en je weer opnieuw een bestelling kunt plaatsen?

Ik kijk graag even met je mee, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien @Jan Willem N, kan ik je hier nog verder mee helpen of heb je het inmiddels via een andere weg geregeld? Hoor het graag!

Hallo,

Er is nog steeds niks opgelost.

Heel veel mensen van KPN zeggen dat ze het oplossen maar er gebeurt niks

 

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, ik zie dat meerdere collega's contact hebben gezocht met een achterliggende afdeling, maar het lijkt er niet op dat die afdeling al een terugkoppeling heeft gegeven. Ik ga hier even achteraan!

Wat ik wel knap vind dat ik wel binnen een paar dagen een aanmaning krijg.

Er was voor de gsm die allang retour geld van mijn rekening afgeschreven,  dit heb ik terug laten boeken.

Zoals je kunt zien aan de track en tracé is het toestel al heel lang bij jullie

Hallo Maja,

Is er al iets bekend??

Gr

Jan Willem 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb nog geen reactie van ze ontvangen en heb het vermoeden dat dit ook wat langer zal duren doordat veel collega's momenteel met verlof zijn. Zodra ik meer weet laat ik dat hier weten!

 

Ach ja ik wacht pas 6-7 weken.

Neem het jou niet kwalijk maar wat een excuses elke keer.

KPN los het gewoon op!!!!

Ik heb een track en tracé met bewijs dat he5 het bij jullie is aangekomen maar blijkbaar is er niemand die het kan oplossen.

Dat straks mijn nummer wordt geblokkeerd is waarschijnlijk wel heel snel mogelijk.

 

 

Beste ,

Jullie hebben mijn track en tracé. Wat moet ik nog meer doen?

Ben 7 weken verder en nog niks opgelost.

Er moet toch een mogelijkheid zijn dat iemand het eens gaat oplossen?

Kan toch zo niet!!!!!

Iedereen intern bij jullie geeft mij gelijk maar gebeurt niks.

Ik zou het waarderen als dit wordt doorgestuurd naar een meerdere van jou.

15 telefoontjes verder en 10 mailtjes en nog heb ik geen toestel alleen maar factuur en dreiging dat mijn nummer wordt geblokkeerd.

Was een cadeau voor mijn verjaardag .....

Nog 10 maanden en ik ben weer jarig 

 

KPN DOE IETS!!!!!!

Reputatie 7
Badge +20

Een meerdere van mij kan niets meer of minder dan ikzelf in deze situatie. Ik heb jouw situatie nu wél voorgelegd aan de manager van de achterliggende afdeling waar nu al zo vaak hulp aan is gevraagd, hopelijk zorgt dat er voor dat er schot in de zaak komt. 

Mijn oprechte excuus dat het allemaal zo lang duurt, het is mij een raadsel waarom dit niet direct goed op is/wordt gepakt. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb zelf geen terugkoppeling ontvangen maar zie dat het inmiddels wel eindelijk in orde is gemaakt @Jan Willem N!

Duurde belachelijk lang. Maar als het goed is het nu eindelijk opgelost.