Beantwoord

Toestelkosten worden nog steeds in rekening gebracht

  • 17 March 2023
  • 1 reactie
  • 45 keer bekeken

Ik ben er zojuist achter gekomen dat ik nu nog steeds doorbetaal voor toestelkosten voor een tweejarig abonnement uit 2015.

In augustus 2015 heb ik mijn abonnement verlengd naar een 2 jarig "KPN Zorgeloos Instap HS1" met in dat abonnement opgenomen een iPhone 5c 8gb. 

Ik was in de volledige veronderstelling dat de prijscomponent voor het kopen van het toestel na de 2 jarige contractperiode zou komen te vervallen en heb dit uit vertrouwen aan KPN niet apart nagekeken dat het tarief is aangepast.

Bij het doorgaan van mijn financiën ben ik er nu achter gekomen dat dit nooit eraf is gehaald, maar enkel door inflatie correctie de rekening telkens is verhoogd.

 

Graag zou ik willen weten:

1. Hoe groot was de maandelijkse kosten component van het toestel in het originele contract?

2. Hoe krijg ik mijn maandelijkse bedrag gecorrigeerd, zodat niet meer te veel wordt betaald?

3. Hoe kan ik het teveel betaalde geld terug krijgen? (Het gaat immers om het toestel bedrag per maand sind augustus 2017 toen het 2 jarig contract afliep, dus voor +/- 55 maanden te veel betaald)

Alvast hartelijk bedankt voor de antwoorden.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 18 March 2023, 19:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Beste @TCouperus, welkom! Dat is al een flinke tijd! Ik heb een klacht voor je ingediend hierover. Er wordt dan binnen 5 werkdagen contact met je opgenomen. Mijn collega's nemen met je door wat we precies voor je kunnen betekenen. Ik kan daar zelf geen uitspraken over doen! Mocht ik verder nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten.