Vraag

Uitleg over soort nieuw contract: ik wil dat dit goed komt

  • 9 January 2022
  • 18 reacties
  • 125 keer bekeken

3 mnd geleden gebeld voor verlenging mob abo. Dat was geregeld  leuk gesprek kan nog wat doen, zal even  naar de rest kijken  oke  prima. Hij zag 2 dingen  verkeerd  staan hij zij dat moet even  anders krijg je te weinig korting. Een  soort nieuwe contract, was meteen  pff laat  komt legde uit dat alles voor de rest het zelfde zou zijn. Na twijfelen  oke.

Als  maar  zelfde was ja zei komt goed. 

Ik kreeg  toen contract afsloot veel  gratis dingen  er bij de helft komt  nau niet voor  betaald  €20 per maand te veel das na 3 mnd €60.

Factuur is anders  met abonnement gegevens is anders. 

Ik wil dat dit  goed komt .

Hoe kan dit moet toch niet  kunnen 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Ik heb gebeld met klanten service,  ik thuis abo,  nu een hussel abo wel iets korting gekregen.   Ze kunnen niet  terug  zetten  .i de gene heeft  me niet goed ingelicht  dat kan. 

Deze gene heeft me overtuigd dat goed.

Na eerst zeer depressief bent ,mantelzorg schoonouders en ouders copd laaste stadium .

Ik voel mij erg vals voor gelicht,  besodemieterd  , kwaad.

Korting op korting . Zei de klanten service   .

Ik vind niet  eerlijk raar dat  niet  kan 

Reputatie 7
Badge +24

Terug naar het vorige abonnement kan niet. Dat heeft KPN bewust onmogelijk gemaakt in hun computersysteem. 

Begrijp ik het nu goed dat u nu 20 euro per maand meer betaald? Wat voor abonnement had u? Bent u misschien oud Telfort klant?

Nee ,kpn. 

Ik had alles 1 standaard €75 met vele extra's gratis. Zo lang abo liep

Hussel €50  1jaar 

Moet alles erbij kopen wel na klagen meer gekregen  na 1 jaar ben ik de voordele kwijt 

Was lid van 2016 

Vind wel erg hoe ze omgaat zo ga niet met loyaal klant om

Reputatie 7
Badge +24

Nee ,kpn. 

Ik had alles 1 standaard €75 met vele extra's gratis.

Dat klopt natuurlijk niet. U betaalde gewoon overal voor via de pakketprijs.

Zo lang abo liep

Hussel €50  1jaar 

Moet alles erbij kopen wel na klagen meer gekregen  na 1 jaar ben ik de voordele kwijt 

Was lid van 2016 

Bij Alles-in-1 Standaard had u:

  • 100 mbit internet 
  • 2 tv ontvangers met opnemen
  • telefonie
  • Spotify 

Bij Hussel gaat u daarvoor betalen: 47,50 + 10 + 5 + 9,99 + 2 = € 74,49. Indien u een mobiel abonnement heeft gaat er dan 5,- entertainmentkorting vanaf, maakt € 69,49. Het Pluspakket krijgt u dan ook gratis. 

U bent dus in beginsel niet duurder uit. Het enige punt is: bij Alles-in-1 kon u het gratis Pluspakket omruilen voor gratis ESPN omdat u ook een mobiel abonnement bij KPN had. Dat kan bij Hussel niet, bij Hussel kost dit € 12,99 als ik me niet vergis. Indien u daar gebruik van maakt bent u dus ongeveer € 6,50 duurder uit. Geen 20.

Abo

Alles in 1 standaard                     75,99

Pluspakket                                      9 ,99

Pluspakket gratis                           -9,99

Sneller internet 200/200                8,99

Korting snelle zolang abo loopt   -4,00

                                                          80,98

 

Gratis producten 

Hd tv ontv                 2x       gratis 

Opnemen pakket                 gratis 

Onderlinge bellen               gratis 

Spotify premium                  gratis 

Vast bellen                            gratis 

Kpn veilig                               gratis 

 

Hussel             

Hussel internet  200                  50

Hussel entertainment korting  -5,00

Extra ontv                                    5,00   

Inteteractieve  tv  met 1 ontv   10

Pluspakket                                 6,99

Vast bellen                                2,00

                                                    68,99 

Gratis 

Opnemen   pakket 

Kpn veilig 

Glasvezel upgrade  

 

Online aankopen Spotify premium         9,99

 

                                                                78,98

 

 

 

Mijn okt verteld dat alles hetzelfde zo zijn anders zo niet mee akkoord gegaan zijn

Hij zweerde  dat alles goed is

En niet gemeld over de wijzing niet ongedaan gemaakt kon worden. 

Anders niet gewijzigd worden door mijn

 

 

Nu korting 6 mnd  op 1jaar contract benj e dat kwijt .

Ik had eerst zo lang als contract loopt  

Ik de bewuste gekozen mijn contract 6 jaar. ongewijzigd 

Lang duurzame  contract met vele kortingen 

 Deze gene heeft niet geleverd wat hij beloofde, na wijzigen  zelfde 

 

Reputatie 7
Badge +24

U betaalde eerst € 80,98 en nu € 78,98. Wat is dan het probleem? Het is nu toch goedkoper? 

Het Pluspakket hoort gratis te zijn bij uw nieuwe abonnement. Dat zou een KPN medewerker nog moeten corrigeren denk ik. Dan gaat er nog € 6,99 vanaf. Bent u nog goedkoper uit.

Ik begrijp niet wat u met

Nu korting 6 mnd  op 1jaar contract benj e dat kwijt .

bedoelt. 6 maanden korting is alleen voor nieuwe klanten. Dat bent u niet. Dus dat is voor u niet van toepassing. 

Ik nu moet alles bij afsluiten .

Daarbij korting loopt na 6mnd af ,mijn oude contract levenslang  korting en gratis 6 jaar te vrede .

Waarom zo ik in godsnaam 2 € veranderen  .

Hij hand op zijn hart dat geen veranderen  zei dat alles persies zelfde zo zijn. 

Dus niet 

Reputatie 7
Badge +24

Ik nu moet alles bij afsluiten .

Wat moet u "bij afsluiten"?

Daarbij korting loopt na 6mnd af ,

Er loopt niets af na 6 maanden. De entertainmentkorting die u nu krijgt blijft gewoon. U krijgt nu geen korting die over 6 maanden afloopt.

mijn oude contract levenslang  korting en gratis 6 jaar te vrede .

Waarom zo ik in godsnaam 2 € veranderen  .

Hij hand op zijn hart dat geen veranderen  zei dat alles persies zelfde zo zijn. 

Dus niet 

U had 200 mbit internet. Dat heeft u nog steeds. U had 2 tv ontvangers met opnemen. Dat heeft u nog steeds. U had telefonie. Dat heeft u nog steeds. U had Spotify, dat heeft u nog steeds. U had gratis Pluspakket, dat heeft u nog niet, maar volgens mij moet een KPN medewerker dat nog corrigeren. Als die dat gedaan heeft, dan heeft u gewoon hetzelfde. 

Het voor naamste niet wat ze beloofde .

Lood om oud ijzer heen en weer schijven getallen  prima. 

Oude is de klant beter af.

 Dus moet kpn je maar  in de zeik nemen 

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Oude is de klant beter af.

Waarom is met het oude abonnement de klant beter af? Met het nieuwe abonnement heeft u toch hetzelfde voor een lager bedrag?

De opbouw van de prijs is bij het nieuwe abonnement anders. Dit is gedaan omdat de wensen van de gemiddelde klant tegenwoordig ook anders zijn.

Tegenwoordig zijn er bijvoorbeeld heel veel mensen die geen tv of telefonie meer willen. Bij het oude abonnement moest voor zo'n wijziging een heel ander abonnement afgesloten worden.

Bij de nieuwe abonnementsvorm hoeft dat niet. TV en telefonie zijn eenvoudig uit te schakelen zonder dat er een ander abonnement afgesloten hoeft te worden.

Ook bijvoorbeeld Spotify is eenvoudig uit te schakelen en het daarbij ook meteen duidelijk wat dit scheelt in de kosten.

Heb je aandelen bij kpn

 

 

Je kan goed praten. Verkoper zeker 

 

Reputatie 7
Badge +15

@SanderBroere Welkom op het forum. 

Ik begrijp dat je met een collega gesproken over een abonnement en dat de situatie achteraf anders blijkt te zijn, erg vervelend natuurlijk. 

Ik zie dat @Nick83 je al op weg probeert te helpen en uitgebreide informatie geeft. Maar ik begrijp dat de situatie nog niet naar wens is. 

Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje willen geven als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en de situatie bekijken! 

Overigens probeert @Nick83 je gewoon te helpen, dus zou het fijn zijn als het vriendelijk kan blijven. 

Jullie moeten maar bellen. 

Ik ben te depressief om alles te volgen , en in typen. 

Reputatie 7
Badge +15

@SanderBroere Ik kan mij voorstellen dat je in deze situatie niet op deze manier van communicatie zit te wachten. 

 Alleen heb ik helaas zelf geen mogelijkheid om je te bellen. 

Wel zou je zelf eventueel kunnen bellen met mijn collega's op 0800-0402, ik verwacht dat mijn collega's daar je ook meer uitleg kunnen geven over de situatie!