Beantwoord

Uitstel van betaling aanvragen op KPN website, mislukt steeds

  • 31 March 2023
  • 2 reacties
  • 52 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 5 reacties

Ik probeer mijn factuur een maand uit te stellen, alleen krijg ik steeds te zien dat het mis lukt is. 
Ook moet ik mijn oude postcode invoeren anders zegt hij gegevens onjuist kan het hier mee te maken hebben? 

icon

Beste antwoord door Noordzee 31 March 2023, 09:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @D94 ,

Als het niet lukt via de website, bel dan naar 0800-0402 en spreek in “Collections”.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @D94, welkom hier. 

Ik denk graag mee. 

Hallo @D94 ,

Als het niet lukt via de website, bel dan naar 0800-0402 en spreek in “Collections”.

Is het inmiddels gelukt om via Collections een afspraak te maken?