Beantwoord

Vergoeding na storing en niet komen opdagen van monteur

  • 13 May 2024
  • 1 reactie
  • 21 keer bekeken

Ik wilde net een vergoeding aanvragen voor een storing aan mijn internet. Nu zie ik dat ik maar 6 euro terug krijg. Ik heb 2x een halve dag vrij moeten nemen omdat jullie monteur niet op kwam dagen. Ik zag in de voorwaarden staan dat als ik niet thuis zou zijn als de monteur kwam ik daar een rekening voor zou krijgen. Hoe zit het dan nu met mijn vergoeding aangezien ik een hele middag heb zitten wachten en een half uur voor tijd word de afspraak ineens afgezegd en mocht ik nog twee dagen extra wachten. Ik vind het een beetje krom dat ik geen vergoeding krijg voor het niet op komen dagen van de monteur.

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 15 May 2024, 08:38

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Welkom op de community @maaktnietuit1988. Als je online een vergoeding aanvraagt is dat de wettelijke bepaalde vergoeding, die is opgebouwd uit het aantal dagen dat je geen verbinding hebt gehad en wel voor het abonnement hebt betaald. Vrije dagen en verplaatste monteursafspraken zijn heel vervelend, maar die kunnen we niet vergoeden. Dat wordt ook in de algemene voorwaarden uitgelegd. 

Reageer