Beantwoord

Verhuizing doorgeven lukt niet, wat nu?

  • 17 May 2022
  • 4 reacties
  • 143 keer bekeken

Goedemorgen, 

 

Op 21 juli ga ik verhuizen en ik wil mijn KPN voor Internet + TV graag meenemen naar het nieuwe adres. Via de website kom ik in een cirkeltje. Ik moet inloggen en dan geeft ie aan dat er iets misgaat, en kom ik weer op de startpagina. Lastig lastig… 

Kan ik aan een KPN medewerker hier mijn gegevens doorgeven middels een privébericht?

 

Groetjes!

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 18 May 2022, 13:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @cbleecke voor een snelle(re) reactie kun je beter even bellen via 0800 0402, gratis.

Reputatie 7

Hoi @cbleecke, welkom bij ons op het forum. Normaal gesproken kan je dat doorgeven via de stappen op onze site (Verhuis je Internet en TV makkelijk mee), maar dat lukt niet begrijp ik. 

Heb je al contact gehad met het nummer wat Jan in zijn reactie noemt? Dat is de snelste manier om met iemand in contact te komen om de verhuizing door te geven. 

Hallo @cbleecke voor een snelle(re) reactie kun je beter even bellen via 0800 0402, gratis.

 

Sorry, maar dit is een waardeloze optie. Ik bel, word door een computerstem naar MijnKPN verwezen. Hier kom ik dus niet verder. Ik bel nog een keer, wachttijd bedraagt tot 20 minuten. Ik wil gewoon een verhuizing doorgeven, dit zou geen 20 minuten moeten kosten. 

Nogmaals het verzoek of een moderator mij hier wil helpen. 

Reputatie 7

Op het forum hebben wij die mogelijkheid niet @cbleecke. Als je belt en voorbij de computerstem bent kom je bij een gespecialiseerd verhuisteam. Die helpen je van het begin tot eind met de verhuizing. 20 minuten is inderdaad wel een aardige wachttijd, maar daarna is het wel volledig geregeld.