Beantwoord

Verhuizing Oxxio abonnement icm verhuisactie voordeel.

  • 21 January 2022
  • 5 reacties
  • 50 keer bekeken

Van 13 sept. 2020 tot 13 sept.2021 had ik een jaarcontract bij Oxxio met contractverlenging van 1 maand en een opzegtermijn van 1 maand.

Op 6 okt. 2021 is mijn internet abonnement van Oxxio overgegaan naar KPN.

Op 2 febr. 2022 ga ik verhuizen en zit te denken om mijn abonnement mee te verhuizen.
Het is mij onduidelijk of mijn abonnement wat ik bij Oxxio had nog steeds hetzelfde is wanneer ik ook gebruik maak van de verhuisactie (2 superwifi punten of 6 maanden 20,- korting op mijn abonnement)
D.w.z. kan ik na verhuizing, evt. direct mijn contract beeïndigen?
Kan ik met het antwoord wat ik hier krijg rechten aan binden?

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 24 January 2022, 15:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Lorenz3, welkom! Goed dat je je vraag op het forum stelt. Als je gaat verhuizen, kan je doorgaans gewoon je huidige abonnement meeverhuizen. Je hoeft deze niet te wijzigen. Als je gebruik maakt van kortingen, dan is dit doorgaans wel altijd met een nieuw jaarcontract. Dit zou je dan ook op je bevestiging terug moeten zien. 

Dank je Marcia.

Dan kom ik op het volgende:
wanneer ik een verouderd contract heb ? wat is een verouderd contract?
Zeer slecht dat dit soort info niet direct vermeld wordt wat onder een verouderd contract wordt verstaan.

Reputatie 7
Badge +30

We verkopen nu Hussel abonnementen en daarvóór was het Internet (+tv). Voor zover ik weet, is alles ouder dan dat ‘verouderd’. Mijn collega's van de afdeling verhuizingen kunnen precies uitleggen wat in jouw specifieke geval van toepassing is. Je kunt dan het beste even bellen met 0800-0402 en inspreken dat je wilt/gaat verhuizen. Dit kan morgen vanaf 8 uur weer. 

@Marcia_ Gaat hier om een contract wat overgenomen  is van OXXIO, kun je die wel verhuizen aangezien het geen orgineel KPN abonnement is.

Reputatie 7
Badge +30

Heb ik inderdaad naar gekeken en had ik even moeten vermelden: je kunt een abonnement dat overgenomen is van Oxxio inderdaad wel gewoon verhuizen.