Beantwoord

Verwijderen topics / avg

  • 12 July 2021
  • 8 reacties
  • 239 keer bekeken

ik wil afgehandelde items op het forum verwijderen dan wel archiveren. volgens AVG richtlijnen. Wilt u dat voor mij uitvoeren?

icon

Beste antwoord door Anonymous 13 July 2021, 09:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Het enige wat men voor je kan veranderen is door je gebruikersnaam te veranderen in een andere gebruikersnaam echter de topics met inhoud blijven gewoon staan

Reputatie 7
Badge +21

@jb-10

De moderators kunnen op jouw verzoek alleen je forum-account verwijderen. Jouw topics en reacties blijven dan geanominiseerd staan.

Reputatie 7
Badge +20

@jb-10 Ik kan precies doen wat RBxx aangeeft. Zal ik dat voor je doen? 

Reputatie 7
Badge +24

@jb-10 Heeft 22 uur geleden nog een nieuw topic geopend waar nog niet op gereageerd is. Misschien dat eerst ff afhandelen...

De vraag was niet om zijn naam te anonimiseren maar om de afgehandelde topics te archiveren cq te verwijderen volgens de AVG richtlijnen.

Die zijn duidelijk, er worden geen topics gearchiveerd of verwijderd en dit staat ook niet zo omschreven in de AVG dat dit moet, topics en berichten mogen niet meer herleidbaar zijn naar de plaatser en hoeven niet verwijderd te worden, dit om een forum leesbaar te houden.

Staat ook mooi omschreven in de forum voorwaarden waar je mee akkoord gaat als gebruiker.

Reputatie 7
Badge +24

...topics en berichten mogen niet meer herleidbaar zijn naar de plaatser ...

En dat kan / gebeurt niet hier op het forum. Volgens mij op geen enkel forum.

Reputatie 1
Badge

...topics en berichten mogen niet meer herleidbaar zijn naar de plaatser ...

En dat kan / gebeurt niet hier op het forum. Volgens mij op geen enkel forum.

En zo blijven ze steeds meer nutteloze onzin toevoegen aan de grote data storage, waar we dan steeds meer voor moeten creëren omdat elke spammail en zin op internet moet blijven bestaan.. ook als ze geen nut meer hebben (zoals met topics over zaken die 10tallen jaren oud zijn)

Reputatie 7
Badge +9

...topics en berichten mogen niet meer herleidbaar zijn naar de plaatser ...

En dat kan / gebeurt niet hier op het forum. Volgens mij op geen enkel forum.

En zo blijven ze steeds meer nutteloze onzin toevoegen aan de grote data storage, waar we dan steeds meer voor moeten creëren omdat elke spammail en zin op internet moet blijven bestaan.. ook als ze geen nut meer hebben (zoals met topics over zaken die 10tallen jaren oud zijn)

Even lezen: 

Â