ik heb geen btw factuur ontvangen voor mijn telefoon, graag zou ik deze zo spoedig mogelijk ontvangen.
Beste antwoord door Shyrin van KPN
Bekijk origineelik heb geen btw factuur ontvangen voor mijn telefoon, graag zou ik deze zo spoedig mogelijk ontvangen.
Beste antwoord door Shyrin van KPN
Bekijk origineelGoedemiddag
Ik heb bij deze een kopie van het contract per e-mail naar je toegezonden. Laat je weten of je deze in goede orde ontvangen hebt?
Voor eventuele meelezers:
Bij de aankoop van het toestel heb je een aankoopbon gekregen, hier staat de BTW op gespecificeerd. De aankoopbon zit in de bijlage van het contract: deze is per e-mail toegezonden en is te downloaden via Mijn bestelling (je hebt het bestelnummer en jouw postcode nodig).
Als het niet lukt om de aankoopbon te downloaden, dan kunnen wij (dus ook de collega's van de telefonische klantenservice) een kopie per e-mail toesturen.Â
Via ons kan het ook: vul jouw profiel dan aan met:
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.