Beantwoord

Waarom is mijn factuur €20,- hoger?

  • 12 May 2024
  • 3 reacties
  • 74 keer bekeken

Mijn factuur is met 20 euro omhoog gegaan 

Wat is hier de reden van 

Zijn er misschien nog andere acties voor mijn abonnement 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 14 May 2024, 09:46

Bekijk origineel

3 reacties

Vergelijk de specificaties van je huidige factuur met je vorige factuur, dan weet je het @Oranjehof 3 

Reputatie 7

Welkom op de community @Oranjehof 3, in de specificatie van de factuur staat waar alles uit is opgebouwd. Als de kosten hoger zijn zal dat daar ook staan, het kan bijvoorbeeld zijn dat een actieperiode is afgelopen of dat je meer hebt verbruikt. Wij zien alleen jouw bericht, daardoor kunnen wij niet zien wat het precies is. Als je wilt dat iemand de factuur samen met jou bekijkt kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.

Kan zoveel zijn.

Streamingdiensten of zenderpakketten erbij. Belonbeperkt erbij. Geen mobiel kpn abonnement meer waardoor combikorting vervalt. Etc.

Zoals N.N. al voorstelt: check even de specificatie op de factuur t.o.v. een vorige factuur.

Reageer