Ik heb de knoop doorgehakt, ik ga naar Ziggo, reden kleine ergenissen waaronder af en toe die rottige 400 melding als je wat live terug spoelt, en dan nu weer een prijsstijging terwijl nieuwe klanten wel de oude prijs blijven betalen, klopt niet vind ik, maar ja zo werkt het nu eenmaal bij KPN.
Maar Ziggo zegt mijn abonnement bij KPN op, prima geregeld dus, maar krijg ik een SMS van KPN of ik maar wel contact op wil nemen want men moet mij wat uitleggen, waarom??? KPN heeft mijn nummer want ik krijg een SMS, dus bel mij als je wat wil uitleggen, misschien neem ik wel op zolang je niet belt met nummers die ik blokkeer want die zijn er inderdaad.
Ik heb KPN op laten zeggen door Ziggo, de spulletjes stuur ik na afloop compleet terug, zelfs alle kabeltjes zitten nog in de doos erbij, nieuw en ongebruikt, ik weet dat ik waarschijnlijk Juli nog een maandje betaal en dit eind juli terug krijg, zo niet tijd zat om te storneren, en mijn Simyo compleet van 2 abonnementen vervalt.
Als jullie gewoon de bevestiging sturen dat mijn abonnement beeindigd is per 1/7 als het goed is gegaan met het Ziggo aansluiten, dan is het klaar.
Maar ga mij niet vragen om een 30+ minuten in de wacht te gaan hangen bij de klantenservice, me op moet winden om dat rottige menu door te komen omdat jullie mij wat moeten uitleggen, ik dacht het niet, heb namelijk nog getwijfeld om zelf op te zeggen als Ziggo werk en geen risico te nemen, maar toch niet om daar extra tijd in te stoppen weinig trek in.
Beste antwoord door Bart van KPN
Bekijk origineel